Translate

miercuri, 29 aprilie 2015

Te iubesc!Te iubesc!Te iubesc!

Iubirea mea ,Te iubesc!Te iubesc!Te iubesc!Stii prea bine ca tu esti viata mea,ca te voi iubi mereu.Tu esti totul pentru mine!Cand vei suferi ,voi suferi si eu!
Te visez noaptea,te doresc!De abia astept sa ne reintalnim pentru ,ca sa te pot strange in brate,sa te sarut,sa te ating,sa te simt aproape si sa-ti spun cat de mult te iubesc.Nu ma intereseaza de altcineva decat de tine pentru ca tu esti ingerul meu pazitor.Si sper sa fi toata viata de acum inainte.
As face orice pentru tine.Eu traiesc odata cu tine,esti o parte din mine.Te simt inauntrul meu,infiltrata in toate gandurile mele......Imi pare bine ca ai intrat in sufletul meu....
Mi-e frica sa traiesc fara tine,tu esti tot ce am mai scump pe lume.Mor de dorul tau....As vrea cand ma trezesc sa fi langa mine ca sa-ti pot spune "BUNA DIMINEATA,IUBIRE!"


M-ai facut cel mai fericit baiat din aceasta lume.Nu am mai fost niciodata asa de fericit cum sunt acum floarea mea.Dar tu esti speciala,meriti tot ce e mai bun din lumea asta. Fara tine nu exista pamant…fara tine nu exista apa…fara tine nu exista NIMIC pentru mine … Esti cel mai pretios lucru din viata mea … ca cel mai pretios diamant din lume si cel care il are daca il pierde plange sau moare ca l-a avut si l-a pierdut…asa esti tu pentru mine fara tine viata mea numai are sens…Sunt ca o lumanare ce tot arde si voi fi intotdeauna langa tine sa te iubesc,voi pretui caldura zambetului tau, si fericirea inimii tale,mai mult ca viata mea si te rog sa ma crezi Oana.
A iubi inseamna ceva frumos, care-ti da puteri nebanuite. Tot ce ating se transforma in ceva frumos. Tot ce spun se transforma in cuvinte de iubire. Cand esti langa mine totul se transforma intr-o poveste de dragoste. Tot ce spui, tot ce faci, dar absolut tot ce tine de persoana ta este minunat. Te iubesc si te vreau neschimbata!!
 Oana nici nu am realizat cand m-am indragostit de tine, probabil din prima clipa. Felul in care ai aparut in viata mea a fost un miracol!
Dar cand voi putea sa te strang in brate? As dormi in continuu pana vii, caci daca deschid ochii tu nu esti langa mine. Cate nopti va mai trebui sa astept sa vii? Incerc sa nu ma mai gandesc prea mult la asta! O sa treaca repede! Iar cand vei fi aici, nu-ti voi mai da drumul! Voi opri timpul numai ca sa-ti arat cat de mult insemni pentru mine!
 Imi doresc sa fii langa mine, sa ma saruti, sa ma strangi in brate si sa-mi spui ca ma iubesti...
Puisorul meu, crede-ma,tu ai facut lumina acolo unde era intuneric, ai adus fericire acolo unde era singuratate! Numele tau este scris in inima mea, ca si fiecare cuvant de-al tau, iar cand ma gandesc la tine nu-mi mai trebuie nimic! Tu ai facut culorile mai vii, frumusetea mai pura, speranta mai intensa, viata mea mai frumoasa!Sufletelul meu, nu voi inceta sa te iubesc NICIODATA!

Iubirea mea..te iubesc mai mult ca orice pe lumea asta si sincer iti spun ca fara tine nu as putea trai ,tu esti tot ce am visat..tot ce mi-am dorit de la viata .Dragoastea ce o simt in suflet nu se poate exprima in cuvinte..dar te asigur ca ea creste in fiecare zi . Iti multumesc ca ai aparut in viata mea..ca ma faci cel mai fericit barbat de pe pamant ,ca ma iubesti la fel de pur si de intens cum te iubesc eu pe tine..Chiar daca nu esti in aceste clipe langa mine ..eu te simt..in adierea vantului , in lumina soarelui, in prospetimea ploii . Am nevoie de tine pentru ca esti pur si simplu aerul ce il respir, esti indispensabila vietii mele . Oana,sa nu uiti niciodata ca eu te iubesc si sunt alaturi de tine mereu !!! Te iubesc din tot sufletelul meu!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu