Translate

miercuri, 29 aprilie 2015

IUBIREA MEA

Daca as fi putut sa gasesc cuvintele potrivite pentru a descrie in detaliu sentimentele frumoase pe care le am pentru tine, ti le-as fi spus inca de cand ne-am intalnit. Cel mai bun lucru pe care pot sa-l fac este sa ti le arat acum.Te iubesc atat de mult!.. Esti cel mai bun lucru din viata mea. Esti cea mai buna poezie scrisa vreodata, cel mai frumos cantec compus, cel mai frumos tablou pictat. Niciodata n-am crezut ca voi fi asa de norocos si ca voi avea asa o femeie ca tine unica!
Nu stiu cum sa exprim mai bine sentimentele care ma covarsesc mereu cand ma gandesc la tine. Tot ce stiu este ca ai cel mai bun suflet, cel mai nobil caracter, cea mai frumoasa personalitatea si toate calitatile cu care poate fi inzestrat un om, iar dragostea si admiratia mea fata de tine au crescut si cresc pe zi ce trece. In fiecare zi ma uimesti cand te descopar mai mult si realizez ca am gasit perfectiunea!Esti mai minunata si mai adorabila in ochii mei ca niciodata; bucuria, mandria si recunostiinta mea ca ma iubesti este fara margini,esti lumina sfînta ce-mi inunda sufletul, esti roua diminetii ce-mi racoreste durerea, esti linistea noptii ce-mi vegheaza visele!O de-ai stii cum se pleaca inima mea tremurand infiorata in fata privirii tale, de-ai vedea taramurile minunate unde te poarta gandurile mele visatoare, ai intelege atunci ca tu esti cea mai minunata dintre femei,ultima minune din viata mea.Tu-mi faci viata o poveste minunata pe care o savurez ca un copil uimit si fermecat, te urmaresc entuziast cum ma incanti,iubeste-ma si-ascultati ecoul iubirii in inima mea, n-ai sa auzi nimic mai minunat de la pamant pana la cer..Doar tu porti in priviri paradisul, taramul pur de unde cad doar lacrimi si lumina, tu-mi dramuiesti fericirea.
Nimeni nu m-a facut sa ma simt atât de întreg, frumos si fericit cum ai facut tu. Din clipa in care te-am cunoscut, viata mea s-a schimbat, totul pare diferit. Tu esti acum soarele meu, fericirea mea, viata mea, esti totul pentru mine.
 Acum stiu ce e iubirea, iar definitia o am chiar in fata mea,Oana ai dat sens tuturor lucrurilor din jurul meu, niciodata nu am fost asa de fericit si pentru asta meriti toata dragostea mea pura.Ai aparut in viata mea ca o calda adiere de vara! Acum esti captiva in inima mea si nu am de gand sa-ti mai dau drumul vreodata! Mi-ai indeplinit cele mai arzatoare dorinte, mi-ai alungat singuratea si tristetea si mi-ai adus ce e mai frumos si mai pur pe pamant: IUBIREA ADEVARATA.Simt ca nu-mi ajung zilele care mi-au ramas sa-i multumesc lui Dumnezeu ca mi te-a scos in cale! Esti cea mai frumoasa minune din viata mea, te iubesc cu toata fiinta mea si simt cum ma pierd, cum tresar cand ma gandesc la tine!As coborî în Infern pentru tine. As înfrunta diavolul, doar sa stiu ca îmi voi gasi refugiul în bratele tale, într-o îmbratisare care sa ma sufoce, sa ma arda. As merge pâna la capat de lume, legat si biciuit, daca as sti ca  acolo vei fi tu si o sa-ti vad ochii, privirea, chipul.In viata mea nu as fi crezut, sa te iubesc atat de mult,ingerasul meu.Chiar daca acum suntem departe unul de celalalt, chiar daca se spune ca ochii care nu se vad se uita in capul meu nu este adevarat. Eu simt ca te iubesc din ce in ce mai mult. Tanjesc dupa momentul cand vei fii langa mine,cand ma vei incalzi,cand ma vei mangaia,cand ma vei face sa tresar sub atingerile tale, sub trupul tau,cand ma vei iubi.Tu esti aerul pe care il respir.Daca tu n-ai fi eu as muri.
Atingerea ta,doar atingerea ta ma poate purta catre simtiri noi,total necunoscute de existenta fiintei mele.

Si dragostea noastra ,dragostea pe care ti-o port de ceva vreme,amorul tau ametitor,m-au facut sa indragesc viata,sa te asez in inima mea in punctul cel mai inalt,sa nu-mi doresc nimic mai mult pe lume decat fericirea sufletului tau,sa-mi doresc sa te iubesc vesnic,sa-ti cunosc cel mai ascuns gand,cea mai ascunsa dorinta.Nu as obosi vreodata sa te iubesc,nu as obosi vreodata sa ma sacrific pentru tine-dragostea sufletului meu si pastreaza-ma in inima ta,asa cum eu te voi pastra-pana la ultima rasuflare.Nu pot sa imi astampar inima care tinde sa imi sparga pieptul cu bataile ei. Mi-e frica sa nu fiu prea insistent cu sentimentele mele arzatoare, mi-e frica sa nu te plictisesc, sa nu te simti sufocata de inima mea neastamparata. Mi-e frica sa nu te supar cu prostiile mele de texte, dar te iubesc si in fiecare seara cand ma despart de tine, nu pot sa adorm pentru ca deabia astept sa se faca din nou dimineata ca sa pot sa te sun,ma trezesc cu numele tau pe buze si adorm de fiecare data cu el in gand.Si pe masura ce trece timpul, eu te iubesc din ce in ce mai mult.
Nimeni nu-mi va sterge din amintire momentul când ti-am vazut ochii prima data.M-am pierdut ore intregi in inima ta,ma lasam patruns de minunata iubire a sufletului tau pe care o raspandeai ca o aureola luminoasa, pluteam pe nemarginitul ocean al dragostei .Nu voi uita niciodata ziua cand ne-am intalnit,am pasit amandoi pe drumul vietii,am stiut ca voi fi cel mai fericit barbat din lume si nu o sa uit niciodata acea zi,cand mai imbratisat pentru prima oara cand mia dat primul "pupic",dau timpul in urma si am impresia ca totul se petrecea ieri, simt din nou emotia primului sarut, inca iti simt palmele transpirate in jurul trupului meu imbratisandu-ma, de atunci au inceput cele mai frumoase zile din viata mea.M-am indragostit de tine din prima clipa cand mai privit cu ochi tai atat de cristalini, si niste buze atat de frumoase si un suras atat de gingas, si un suflet atat de bun sau poate te iubeam deja si imi era frica sa recunosc, tot ce stiu e ca de cand ne-am intalnit,lumea mea ai devenit tu, tu erai ochi mei, ratiunea mea, puterea mea de a merge mai de parte si de a iubi.Prin bunatatea si blandetea ta se poate invinge orice greutate,in umbra trupului tau ma simt in siguranta si inteleg din privirea ta ceea ce este bine si imi dau seama ca tie iti pasa de mine.
Gandeste-te ca te ador din clipa in care prima raza de gandire a stralucit in mintea mea, ca imi apareai in vis cu o coroana din picaturi de roua.Lasa-ma sa te iubesc tot restul vietii, sa fiu umbra pasilor tai, sa respir sufletul tau.Tu esti un inger pazitor infasurat in aripile sale , tinand in mana cheia de aur a iubirii.
M-ai invatat sa te iubesc atunci cand pierdusem orice speranta...esti langa mine zi de zi, esti in sufletul meu clipa de clipa si nu stiu cui sa-i multumesc pentru implinirea din viata mea si voi fi intotdeauna langa tine sa te iubesc, voi pretui intotdeauna caldura zambetului tau si fericirea inimii tale.. Voi incerca intotdeauna sa gasesc cuvinte sa-ti multumeasca pentru ca ai umplut viata cu vise devenite realitate si amintiri frumoase..TE IUBESC pentru ca ma ajuti sa fac din viata mea nu o taverna ci un templu, din faptele mele de zi cu zi.. nu un repros, ci un cantec.. Te voi iubi intotdeauna.
Pentru mine tu esti totul,nu putem ramane despartiti nicicand,te iubesc asa cum marea saruta tarmul pe care-l uda continuu,asa cum soarele saruta florile pe care le lumineaza mereu,asa cum luna isi saruta stelele inainte de culcare,te iubesc cum nu am mai iubit niciodata si nimic nu poate schimba asta.Acum cand dragostea noastra a cunoscut nemurirea si inimile noastre fericirea,cand sufletele noastre unul dupa celalalt tanjesc si fericirea in bratele celuilalt isi gasesc,imi vine ca sa tip in gura mare,ca dragostea mea pentru tine este IMENSA.
ITI MULTUMESC CA EXISTI SI CA ESTI PENTRU MINE,MINUNATA RAZA DE SOARE SI VIS FRUMOS DE IUBIRE.ACUM CU ADEVARAT TOATA ACEASTA FERICIRE E REALA SI PENTRU EA DOAR TIE TREBUIE SA-TI MULTUMESC.
TE IUBESC,TE ADOR SI CATE ZILE VOI AVEA LE VOI TRAI LANGA TINE.

Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere