Translate

miercuri, 29 aprilie 2015

DIN DRAGOSTE PENTRU TINE

Incep cu cateva cuvinte care imi aduc un gol imens in suflet,un gol care nu poate fi alinat decat de atingerea ta…mi-e dor de tine…dulcea mea speranta…dragostea mea.

As vrea sa stii ca eu desi iubesc cerul si norii,povestile si natura, aerul si apa, lumina si intunericul, caldura si frigul.... sunt cu picioarele pe pamant,stiu toti pasii care urmeaza,mi-am asumat tot,pentru ca noi ne iubim mult,sunt gata sa duc tot ce va fi de dus,nu cred intr-un drum neted,drept si plat,dar cred ca vei sti sa stai langa umarul meu si asa voi ajunge acolo unde visez eu,in ziua aia,insorita,cand vom fi amandoi(sau de ce nu, permite-mi, te rog, sa ma gandesc la un eventual copil..pt ca imi doresc asta..) la un loc,in aceeasi casa,intr-o lume care va avea nevoie de noi si vrand - nevrand ne va accepta...
Nu am nevoie de aprobarea nimanui,am nevoie numai de dragostea si aprecierea ta,de dorinta de a merge pe un drum langa mine si voi avea puterea sa cladesc ziduri, sa construiesc lumi....
Mai trebuie sa-ti spun ca sunt un barbat de drum lung, ca sunt barbatul unei singure femei, ca sunt statornic si ca cedez usor in fata ta si dau credit celui pe care o iubesc ,sunt intelegator si stiu ca e omeneste sa gresesti... ma plec in fata argumentelor si rareori sunt absurd...ador plimbarile lungi si visez la clipa in care te voi avea in bratele mele....
Din momentul din care te-am vázut, am simtit si am aflat în adâncul inimii mele o poftá nebuná sá-ti dezváluiesc amorul, dorind sá-ti fac mii de juráminte în genunchi si privindu-te în paradisul inimii mele, sá-ti zic: ...asta e partea frumoasá si dulce a inimii mele unde tu vei fi cráiasa sufletului meu si fácându-te fericitá te voi aseza frumos printre florile care mai de care îmbietoare si dulci si va rasarii puterea tainicá a dragostei si tot odatá fala puternicá si împreuná vom face ca din iubirea noastrá sá se nascá o iubire frumoasá si nemuritoare... dragoste ce nu va párási sufletele noastre nici în viata în care eu o sá fiu un înger pázitor, pe veci al táu, iar tu vei fi zâna albá a iubirii; cea care îmi va dárui pe veci o iubire eterná cum în viatá nu va exista nici pe pámânt si nici altundeva...
Tin sá-ti spun o prea frumos simbol al iubirii mele ca aceastá dragoste eterná pe care ti-o port consta in înfátisarea ta si privirea pe care mi-o aruncai în clipele în care ne priveam si deveneam o singurá persoaná ce avea câte ceva de la amândoi: frumusetea nemuritoare a chipului táu luminat de iubire si tot ce am eu mai pretios, dragostea mea pentru tine...
Vreau sá te rog  sá nu uiti NICIODATA cá existá si voi exista mereu si te voi astepta întotdeauna si din inima mea nu vei pieri nici atunci când voi urca acolo sus, acolo unde totul e bine... acolo unde e numai iubire, te iubesc si nu te voi scoate din minte si nu te voi  scoate din inimá...cu iubirea ta voi defila mereu acolo unde e frumos... acolo unde e senin... si acolo unde e plin de iubire...si Oana esti unica,minunata si singura care îmi poate dárui ceea ce e mai pretios pentru mine... dragostea ta...ca doar tu esti si vei fi printesa inimii mele... vei fi simbolul dragostei mele... vei fi floarea vietii mele... si vei fi cerul planetei mele pentru toata viata...

TE ADOR Oana si pe zi ce trece TE IUBESC mai mult si sunt indragostit de tine, voi fi mereu alaturi de tine.Iti daruiesc toata dragostea mea!Acum inima mea are un loc aparte pt tine craiasa mea,un loc pe care l-ai cucerit si ai sa-l stapanesti si imi las sufletul sa traiasca prin a te iubi pe tine!
Of Doamne mi-as dori acum sá-ti ascult inima cum îti bate... cum pulseazá în loc de sânge... iubire... o dragoste pe care o voi întâlni cat de curand si puterea iubirii ce o simt pentru tine... e mare... e nemárginitá si îti multumesc cá existi in viata mea.
Ma gandesc la tine,ma gandesc mereu la amintirile frumoase pe care le-am avut impreuna la Sibiu,ma gandesc la locurile in care am fost…Si astfel vine seara.Apar stelele,o durere fara margini imi strapunge sufletul,as vrea sa fi langa mine ...as vrea atat de mult sa te strang in brate si sa nu-ti mai dau drumul niciodata,sa-ti spun ca esti totul pentru mine,ca nimic altceva nu mai conteaza,ca dragostea noastra va invinge orice in calea ei.Te iubesc cu toata fiinta mea Oana. TE IUBESC...este prea putin spus.
Ai devenit ingerul visurilor mele si fara tine viata mea nu ar avea nici un sens.Te iubesc mai mult decat orice pe lumea asta si stiu ca si tu simti acelasi lucru pentru mine.Nimic nu e mai important decat dragostea noastra si amandoi stim asta.Sunt sigur ca impreuna o sa reusim sa depasim toate piedicile pe care ceilalti ni le-vor ridica pentru ca adevarata dragoste intotdeauna a fost si va fi mai presus decat orice si oricine.
Imi doresc ca in dimineata ce urmeaza sa ma trezesc alaturi de tine,in bratele tale,tu m-ai saruta pe obraz si eu ti-as cere buzele...M-ai saruta pe gat si eu as tanji dupa mai mult…am continua sa ne iubim,putin cate putin…sa facem dragoste...si sa traim o dragoste minunata.Doar alaturi de tine pot trai aceasta dragoste.
Cand am venit la tine,mi-ai aratat in fuga ce se ascunde in inima ta blandetea si gingasia,am avut momente in care am vrut sa opresc timpul in loc sa pot sa te am langa mine pentru toata viata.Acum stiu ca acolo in inima ta sta ascunsa iubirea mea…Te voi astepta toata viata daca este nevoie..doar pe tine.Voi astepta clipa in care tu vei vrea sa zburam amandoi cat mai sus posibil,sa simtim totul numai asa cum numai noi stim.
Clipele pana la revedere imi par nesfarsite. Cand o sa ne intalnim vreau sa te sarut dulce, cand o sa dormim vreau sa te tin in brate. Esti o craiasa dulce ,gingasa si suava,fina si delicata si ALI ingerasul meu sublim si divin si vreau sa am grija de VOI toata viata mea….
 Esti cea mai frumoasa minune din viata mea, te iubesc cu toata fiinta mea si simt cum ma pierd, cum tresar,cum ma inunda valuri de emotii speciale cand ma gandesc la tine  si te rog primeste sufletul meu in templul fiintei tale.TE IUBESC pentru TOTDEAUNA si voi fi langa tine TOATA VIATA,iti multumesc ca existi in viata mea,fara tine n-as fi descoperit niciodata placerea de a iubi, fara tine inima mea ar fi ramas pentru totdeauna uitata.

Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere