Translate

miercuri, 29 aprilie 2015

femeia speciala din lumea mea

Oana vreau sa-ti spun ca te iubesc si te voi iubi mereu.Chiar daca sunt departe te am mereu in inima mea.ma trezesc cu tine in gand mananc cu tine in gand adorm cu tine in gand.Esti tot ce mi-am dorit de la viata. Ai aparut in viata mea atunci cand mi-a fost cel mai greu cand am crezut ca viata mea numai are rost.Vreau sa-ti multumesc pentru tot.Iti multumesc pentru dragostea pe care mi-o porti si ma rog la Dumnezeu in fiecare seara sa te ocroteasca si sa aiba grija de tine.Stiu ca suntem facuti unul pentru celalalt esti jumatatea ce am cautat-o mereu.Viata mea fara tine numai are nici un rost.Simt ca ma topesc de dorul tau.Un proverb romanesc zice ca ochii care nu se vad se uita...dar la noi nu e cazul..din contra te iubesc tot mai mult..pe zi ce trece..Suntem la 400km departare unul de celalalt dar parca departarea ma face mai puternic..recunosc sunt zile in care ma gandesc ca am sa te pierd..Dragostea noastra e mai puternica ca acesti km care ne desparte.Eu unul cand ma gandesc numai la tine ,la clipele petrecute impreuna si stiu ca cineva din indepartare ma iubeste la fel cum o iubesc si eu stiu ca am pentru ce trai,iar cand imi este greu si cred ca nu mai am pentru ce trai imi apari tu in fata ochilor mei si parca imi dai putere…iar in momentul acela imi dau seama ca nu te voi pierde niciodata si ca viata mea e legata de tine…Fiecare bataie a inimii mele, reprezinta un mesaj cu " Te iubesc" pentru tine.
Sunt seri in care nu dorm si imi dau lacrimile in continuu de dor..ma gandesc la tine dar sunt foarte sigur ca va veni vremea cand nimeni si nimic nu ne va desparti…am foarte mare incrdere in tine…si chiar daca se va gasi cineva care va vrea sa ne desparta sunt foarte sigur ca nu va putea deoarece suntem facuti unul pentru altul…Doamne ce mult insemni pentru mine mai mult ca viata mea…si cat pot sa te iubesc Oana?
Acum ma gandesc la tine si sunt foarte sigur ca si tu te gandesti la mine…Doamne  as da toate bogatiile si toate comorile din lume doar sa te tin in brate sa te strang la piept sa te sarut..te iubesc foarte mult inimioara mea scumpa si nu vreau sa ne mai desprata km astia blestemati…dar va veni si o alta vreme cand vom fi mereu aproape..
Acum am ochii in lacrimi si ma gandesc ce frumos ar fi sa fim unul langa altul…sa simtim caldura trupurilor noastre si sa ne sarutam usor…acum stiu sunt doar ganduri dar va veni vremea cand chiar se va intampla….Cred ca stii ca esti bucuria vietii mele, femeia speciala din lumea mea si ca as putea sa ma indragostesc de tine, din nou si din nou la infinit. Atingerea ta calda si speciala imi arata cat de mult ma iubesti. Pretuiesc viata noastra impreuna si sunt recunoscator ca vei fi dragostea mea mereu!



Tot ce imi alina dorul de tine sunt doar pozele si bluza ta care o port tot timpul,petalele de la trandafirii care ti i-am daruit ii sarut in fiecare seara si ma rog la Dumnezeu ca sa te aduca mai aproape de mine.Te visez aproape in fiecare seara visez cum ne sarutam si cum in bratele tale imi aliniai orice durere…Doamne cat de mult as vrea sa-mi fii alaturi ma doare enorm ca nu-mi esti alaturi in clipele in care eu ma gandesc la tine …dar stiu sigur ca si tu te gandesti la mine iubirea mea..Cu tine am descoperit fericirea. Fericirea care ma face sa simt ca traiesc cu adevarat esti tu Oana!Implinirea si fericrea au venit o data cu tine si daca tu n-ai fi ,n-as fi nici eu pentru ca am devenit prin tine o singura inima.Traiesc prin tine fiecare clipa a vietii mele si o voi trai pana la capat.Te tin in inimioara mea ca pe un diamant iar in inima mea nu mai are nimic loc decat tu iubirea mea.
 Iti multumesc si iti voi multumi tot restul vietii mele iti multumesc ca ma faci sa ma simt iubit si fericit,iti multumesc ca mi-ai redat zambetul,iti multumesc ca ai incredere in mine,iti multumesc ca te gandesti mereu la mine,iti multumesc ca esti sincera,iti multumesc ca esti alaturi de mine,iti multumesc ca ma accepti asa cum sunt,iti multumesc ca ma inveti sa iubesc,iti multumesc ca ma vezi intotdeauna frumos,iti multumesc ca in fiecare zi imi demonstrezi ca fac parte din viata ta,iti multumesc ca ma intelegi,iti multumesc ca atunci cand sunt cu tine problemele dispar,iti multumesc tie Oana pentru ca esti alaturi de mine si ai grija de sufletul meu.Iti multumesc ca existi.Iti multumesc ca existi in toate noptile vietii mele, cu gandurile infasurate in jurul meu, gata sa ma iubesti.Iti multumesc ca existi in toate diminetile mele ca un rasarit,te iubesc enorm de mult, nu te voi dezamagi niciodata, te voi face cea mai fericita femeie ITI JUR.Sa nu uiti niciodata ca tu esti lumea mea,te iubesc cum nu mi-am imaginat ca ar fi cu putinta.Mi-e gandul la tine, IUBIRE…Am poposit pe taramul trairilor intense… O singura privire de-a ta ma ameteste! Te iubesc asa de mult! Privindu-te, simt cum, cu fiecare clipa care trece, ma inalt tot mai mult pe culmile inalte ale fericirii ! Te simt in tot ce ma-nconjoara…vantul iti poarta parfumul pana departe, soarele iti lumineaza chipul conturat in universul gandurilor mele...chipul tau e intiparit in inima mea atat de adanc, cand fiecare raza de soare imi aminteste de caldura imbratisarior tale si fiecare minut il traiesc gandindu-ma la NOi..Acum cand nu-s cu tine traiesc cu imaginea ta, ma hranesc cu iubirea ta, respir parfumul tau...te iubesc enorm viata mea
 Mi-ai demonastrat ca ma iubesti cu adevarat si stai alaturi de mine, iar pentru asta iti multumesc! Of Doamne cat imi doresc sa te astept seara acasa si sa te ascult, sa imi povestesti cum a fost ziua ta, vreau sa te rasfat cu mancare calda cand ajungi acasa (la noi acasa), vreau sa te tin in brate in timp ce te odihnesti, vreau sa te iubesc! Vreau sa imi dai ocazia sa te iubesc in fiecare secunda. Pentru ca niciodata nu voi putea sa iti arat indeajuns cat de mult te iubesc .Vreau…vreau sa fii sotia mea. Te-am intrebat de mult ori. Raspunsul tau a fost mereu acelasi. DA! Dar chiar vreau asta! Vreau sa simt bucurie cand ma uit la tine si ma gandesc..”da, e sotia mea!”. Vreau sa te stiu alaturi de mine toata viata si sa fim o familie frumoasa. Vreau sa locuim impreuna la noi acasa, sa avem un camin cald si primitor unde sa ne putem iubi fara sa ne deranjeze nimeni. Vreau sa fii a mea de acum si pana cand moartea ne va desparti. Vreau sa iti ofer dragostea mea sincera si neconditioanata tot restul vietii noastre impreuna. Vreau sa stii ca te iubesc si ca te voi astepta, oricat ar dura asta.îti multumesc ca existi în viata mea.Îti multumesc ca îmi asculti toate balivernele.
Esti atat de fermecatoare tacuta si zambitoare, esti atat de dulce,esti atat de perfecta , esti atat de divina cand saruti, esti atat de generoasa, esti atat de profunda cand asculti, esti un inger cand vorbesti, esti tot ce am visat si tot ce nici n-as fi putut visa ! Te iubesc enorm ,te ador si Iti multumesc pentru ca existi in viata mea , in toate noptile mele, in gandurile mele si ma lasi sa te iubesc.
Mi-ai umplut viata de bucurie si mi-ai aratat ca dragostea este sentimentul suprem, sentimentul ce ne da contur vietii si-mi umpli viata de clipe minunate, magice.
Langa tine mi-am dat seama ca oricat de trist si fara speranta as fi, tu ai face orice sa zambesc, nu m-ai lasa niciodata si spun asta fiindca ai dovedit-o!De fiecare data cand imi e greu cand sunt suparat ma gandesc la tine si imediat sufletul meu se linisteste si inima mi se umple de fericire…te iubesc mai mult decat orice pe pamantul asta si sunt sigur ca si tu ma iubesti la fel.Este o binecuvantare in atat de multe feluri. Tot ce insemni pentru mine nu poate fi exprimat in cuvinte. Doar inima are acest dar. Traiesc pentru imbratisarea ta calda si vreau sa stii cat de pretios esti pentru mine.Frumusetea ta este muzica care imi umple inima cu gratie. Mi-ai transformat noptile intunecate in seninatate cu darul zambetului tau. Ai venit in lumea mea si ai pictat culoare in jurul meu. Mi-ai facut din nou cunostinta cu curcubeele si te iubesc!
Te iubesc enorm si ai mare grija de tine iubire si tine minte ca ma gandesc in fiecare clipa la tine si sa stii ca eu te veghez clipa de clipa chiar daca sunt departe dar stiu sigur ca sunt mereu in inimioara ta iar cand iti este greu sa te gandesti la mine si la iubirea pe care eu ti-o port..
 Tu esti totul…. Tu esti viata mea…. Tu esti inima mea…. te iubesc enorm de mult esti cea mai importanta persoana din viata mea mi-as da si viata pentru tine,te iubesc si te voi iubi atit timp cit voi trai.

Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere