Translate

miercuri, 29 aprilie 2015

GANDURI DE SUFLET

Printesa sufletului meu vreau sa scot cuvinte frumoase din mine, sa-ti-le daruiesc… Iar cand cuvintele pe care le stiu nu sunt suficiente pentru a-ti spune cat te iubesc, sa inventez altele…


Vreau sa te invit sa asculti muzica din mine, acea muzica in acordurile numelui tau si in ritmul inimii tale. Sa te ajut sa vezi, sa simti, sa percepi, mereu in alte culori, dragostea mea.
Te iubesc! Curat, complet si total! Fara sa cer nimic, fara sa astept, fara sa pretind! Inima mea te-a chemat in viata mea si ii sunt recunoscatoare.Am schimbat frecventa fiintei mele si ca prin miracol un colac de salvare a aparut in apele tulburi (acel colac era sufletul tau iubirea mea)in care navigam fara bani, fara un partener salvator, fara un job, fara sanatatea emotionala si fizica. In acele ape pline ..de noroi mi-am creat un colac de salvare in culorile curcubeului prin legatura cu sufletul tau, prin lucrul intens cu mine la nivel de constiinta. Si am ales sa TE IUBESC cum nu am m-ai iubit vreodata, universul meu sa cladit in jurul tau Oana, TU esti viata mea, TU imi dai un sens de a merge inainte cu capul sus si nu in genunghi sau taras.Oana, ma faci fericit cum n-am mai fost si cum nicicand nu mi-am imaginat ca pot fi. Sper ca si eu sunt un izvor de fericire pentru tine. Simt ca orele care ma tin departe de tine sunt veacuri, fiecare secunda o resimt reverberand in inima mea rapusa si renascanda. Ma trezesc si adorm in fiecare zi numai cu gandul la tine si dorul pe care il simt in pieptu-mi se zbate neincetat precum argintul viu.Te simt cu intensitate chiar daca esti departe si sufletul meu traieste la unison cu tine toate bucuriile si toate intristarile tale, oriunde te-ar cuprinde ele.Ce simt e mai presus de cuvine, oricum... astept cu anxietate clipa cand ne vom implini iubirea. Care stiu sigur ca exista, dar timpul, este cel mai groaznic calau al sentimentelor din relatia noastra.Zilele trec din ce in ce mai greu, cu viteza unui melc batrin si bolnav, fara ati vedea chipul. Simt ca ceva din inima mea moare incet, incet cite un pic daca nu te voi vedea curind. Numar zilele, numar noptile pina cind te voi putea stringe la piept. Multe seri la rand stau si ma gandesc la tine la vb frumoase pe care odata cu timp in urma tu mi le spuneai si ma faceau fericit ... acum am ajuns sa imi doresc ca sa fi un trandafir ca sa te pot pastra in fereastra camerei mele si dimineata iubita mea cu lacrimi pe racoare sa te pot uda.Cand nu te vad, simt cum ochii imi sunt coplesiti de intuneric, cand nu te ating ma simt aruncat intr-un abis infinit, al dragostei nemuritoare.  Astept cu nerabdare acea clipa pe care mi-ai promis-o, acea dorinta a noastra, mai devreme sau mai tarziu devenita realitate. Ti-am oferit inimioara si viata mea te rog sa nu o consideri un suvenir, ci un cadou de nepretuit.In fiecare seara dupa ce iti trimit mesaj ,ma asez pe pat intr-un calm aparent, dar bataile inimii mele imi cutremura intreg corpul, si pieptul se zbate dureros pentru tine. Eu iti apartin tie, chiar aceasta este cea mai potrivita expresie de a exprima starea mea, si totusi acest concept inca nu exprima totul. Daca as stii cum as putea, inebunit cum sunt, sa stau in continuare la biroul meu, sau sa sar in urmatorul tren cu ochii inchisi si sa-i deschid doar cand voi fi cu tine? Sincer, imi dau seama cateodata ca numele tau minunat imi merge la inima ca o rugaciune.Fara tine, sunt o primavara fara verdeata, sunt un fluture fara aripi, sunt o floare ce si-a pierdut parfumul!


  Nu ma mai pot gandi la nimic altceva inafara de tine. In ciuda vointei mele imaginatia imi zboara mereu la tine. Te mangai, te sarut, iti soptesc, o mie de idei amoroase despre tine ma coplesec in fiecare clipa. Cat despre inima mea, acolo vei fi mereu – numai tu. Te simt acolo intr-un mod delicios. Ceea ce nu stii e ca ma trezesc in fiecare dimineata spunandu-mi « Haide, merg la ea » Apoi reusesc sa ma opresc o clipa miscat de simtul obligatiilor.N-am mai fost niciodata asa.Ma simt aiurit si fericit de cum incep sa ma gandesc la tine. Ma invartesc nebuneste intr-un vis delicios in care intr-o clipa cu tine traiesc o suta de ani.Coplesit de dragoste, simtind dragostea in fiecare por, traind doar pentru dragoste, simtindu-ma consumat de emotii si prins intr-o mie de paienjenisuri. Pozele tale stau acum in fata mea si imi vorbesc ca si cum ai fii langa mine. Te vad la fel ca si ieri, frumoasa, nespus de frumoasa. Ieri de-a lungul intregii zile mi-am zis ea e a mea! Mi-e dor de tine! Te am în suflet ca o explozie de miresme, te simt în sânge ca un ritm de foc, te port în mine ca un cântec auzit în locuri dragi pe care le-am parasit în nadejdea întoarcerii.Iubire, as vrea sa imi intinzi mana si sa imi spui : ,,Mihai nu mai plec de langa tine?” pentru ca în absenta ta ma risipesc ca un sirag de perle rare scapat pe o scara, în spirala. Lânga tine sunt calm ca o icoana, blând ca briza marii! Esti soare printre nori, esti lumina sfînta ce-mi inunda sufletul, esti roua diminetii ce-mi racoreste durerea, esti linistea noptii ce-mi strajuieste visele!
Oana esti persoana cu cel mai bun suflet, cel mai nobil caracter, cea mai frumoasa personalitate. Ai toate calitatile cu care poate fi inzestrat un om, iar admiratia mea pentru tine creste in continuu si dragostea este nemarginita. Esti singura iubire pe care am cunoscut-o cu adevarat. Singura persoana pentru care as face orice in viata asta si as incerca sa iti oferi tot ce ti-ai dori TIE si FETEI. Te-am cunoscut cand imi doream sa iubesc, parca pe tine te cautasem tot timpul. Te iubesc si DOAR TU OANA esti definitia fericirii eterne.
Multumesc pentru ca esti aici, multumesc pentru tot ce am trait si ce nu am trait inca impreuna. Pentru cine stie cate realitati paralele in care am ales sa ne intalnim. Multumesc pentru fiecare cuvant care mi-a dat aripi, pentru fiecare imbratisare cu care-mi umpli fiinta, pentru fiecare clipa traita in aceeasi respiratie! Multumesc pentru dragostea, generozitatea, puterea, caldura si tandretea ta! Multumesc pentru ca-mi esti iubita in toate calatoriile inimii mele. Nu-mi doresc nimic mai mult, nu ma plictisesc niciodata langa tine, nu-mi pierd increderea si curajul. Iti multumesc si pentru asta!
Multumesc pentru noptile pline de cuvinte, in care ne prinde lumina zilei impartasindu-ne experiente si trairi, pentru fiecare mana intinsa exact in momentul potrivit, pentru fiecare incurajare, pentru fiecare sarut. Multumesc pentru lumina din tine, din care ma hranesc cand uit cine sunt. Multumesc pentru soapte si atingeri. Multumesc ca ma lasi sa te ascult, sa te simt, sa te miros, sa te vad, sa ascult muzica din tine!Esti perfecta asa cum esti! Esti sursa mea de inspiratie zilnica, esti viata pe care o aleg in fiecare prezent! Te iubesc!
  Dragostea noastra se va inflorii intotdeauna mai frumos, mai proaspata, mai gratioasa, pentru ca este o dragoste sincera si pentru ca dragostea adevarata creste neincetata. Ea este o planta minunata dezvoltandu-se, crescand de la luna la luna in inima, intinzandu-si mereu frunzele si ramurile, dublandu-si in fiecare anotimp spatiul si parfumul ei minunat. Si, viata mea scumpa, spune-mi, repeta-mi mereu, ca nimic nu va ranii delicatele ei petale, ca va creste mai mare in inimile noastre amandoua, pretuita, libera, protejata, o lume aparte inauntrul vietii noastre. Iubire esti cântecul care ma adoarme noaptea, vocea care-mi mângâie tristetea, vântul ce-mi rasfata parul, o ultima silaba pe care vreau sa o rostesc înainte de a visa... si primul meu gând...Te vreau! Te cer! Si te astept!Te vreau ca un pret al iubirii, te cer ca un pret al suferintei si te astept ca o solie mângâietoare! Esti regina mea si-n fiecare noapte te mângâi în gândul meu cu ochii mintii pâna adorm. Si tot tu esti refugiul meu, iar eu în bratele tale am descoperit o lume noua, am gasit o alta definitie a fericirii, am învatat sa respir un alt aer.
Te iubesc atat de mult!.. Esti cel mai bun lucru din viata mea. Esti cea mai buna poezie scrisa vreodata, cel mai frumos cantec compus, cel mai frumos tablou pictat. Niciodata n-am crezut ca voi fi asa de norocos si ca voi avea langa mine cea mai minunata femeie!
Pentru ca ultimile luni au fost cele mai minunate din viata mea, iti mutumesc! M-ai facut si continui sa ma faci cel mai fericit baiat de pe pamant.
 Te iubesc enorm. Te iubesc pentru ca ma întelegi.  Te iubesc pentru ca ma faci sa tremur. Te iubesc pentru ca ma gândesc la tine. Te iubesc pentru ca ma faci sa plâng. Te iubesc pentru ca  esti asa cum numai eu te vad . Te iubesc pentru ca  ma faci sa simt ca traiesc. Te iubesc pentru ca ma faci sa reactionez . Te iubesc pentru ca am învatat ce este iubirea. Te iubesc pentru ca îmi faci inima sa bata . Te iubesc pentru ca nu m-ai respins. Te iubesc pentru ca m-ai ajutat sa devin puternic . Te iubesc când ma alinti , te ador când îmi vorbesti .Te iubesc pentru ca esti parte din mine. Te iubesc pentru ca m-ai ajutat sa nu cad. Te iubesc pentru ca ……Pur si Simplu ….. TE IUBESC..Pentru ca tu esti gingasia , frumusetea si puritatea sufletului meu
Te iubesc pentru linistea daruita clipelor alaturi, te iubesc pentru ca imi zambesti, pentru ca ma alinti, pentru ca ma atingi, imbratisezi. Te iubesc pentru ca sarutul tau ma face sa simt ca traiesc fara regrete. Te iubesc pentru ca noptile sunt minunate alaturi de tine. Te iubesc pentru ca traiesc implinirea mea totala.
Te iubesc precum o pasare iubeste zborul si libertatea! Oana iubirea mea esti infinitul meu magic.

Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere