Translate

miercuri, 29 aprilie 2015

MAMICUL MEU

Ursuletul meu,iti multumesc ca ai intrat in viata mea, ca mi-ai transformat viata intr-un vis frumos din care nu vreau sa ma trezesc niciodata. M-ai facut cel mai fericit de pe pamant, stii uneori am impresia ca totul e doar un vis,dar realizez ca totul e real. Ii multumesc lui Dumnezeu ca te-am cunoscut si ca mi-a dat sansa de a te avea... Acum voi profita de aceasta sansa voi incerca sa fac sa fie totul perfect , sa nu te pierd niciodata iubirea mea. Ai toate calitatiile,posibile si de asta te iubesc atat de mult dragostea mea. Voi avea grija de zambetul tau, de buzele tale, de sufletul tau... Ai grija de inima mea... Ai grija de noi si de dragostea noastra.Pentru tine,iubita mea,as face orice!Pentru ca zambetul tau,sa nu mai fie niciodata umbrit,as cauta lumina in intuneric.Pentru ca ochii tai sa nu mai fie tristi,as reinvia frunzele care mor toamna.Pentru ca pasii tai sa fie calauziti mereu,as lua stelele de pe cer ca sa-ti lumineze calea.Pentru iubirea ta sunt in stare sa inghet pana si soarele.Pentru sarutul tau as topii ghetarii si as seca marile.Pentru amintirile noastre as transforma clipa in eternitate.Pentru cuvintele pe care nu am avut intotdeauna curaj sa le rostesc,as face ca timpul sa fie reversibil.Pentru intreaga ta fiinta as renunta chiar si la viata,dar stiu ca toate aceste lucruri nu ar fi deajuns pentru ca sa-ti demonstrez cat de mult TE IUBESC.Poate ca acum nu pot fii cu tine ca sa-ti pot arata ca tu esti sensul vietii mele,dar tu deja stii acest lucru.Te iubesc si acest lucru nu se va schimba niciodata.TE IUBESC"asa de mult" sufletelul meu! De cind te cunosc, pe pamintul unde calc rasar flori de gheata si de foc ,trupul meu freamata sa-ti simta imbratisarea ,icebergul din inima mea s-a transformat in vulcan care erupe cind iti aude glasul tandru si senzual .Buzele mele au luat forma numelui tau ! Oana,esti ca o petala de nea, ce a atins sufletul meu cald si m-ai facut sa tresar. Apoi te-ai topit in fiinta mea si m-ai facut sa plutesc...Te caut in fiecare clipa in gandurile mele .Acolo te iubesc,te sarut si te strang la piept ca pe un buchet de flori cu multe miresme...te pierd si iar te caut...ma sperii si intr-o clipa te simt...esti tu,numai tu,numai iubirea si falacara sperantei palpaie de fericire si voi ramane unicul ce pentru tine a aranjat stelele in forma chipului si numelui tau!
S-a pravalit peste mine o dragoste romantica, si mi-e cumplit de dor de tine. Merg pe strazi aurite de soare doar cu tine in gand si mi se face rau de fiorul gandului si al numelui tau. Din ramuri, si din ierburi, si din radacini imbibate de freamat tasneste parfumul tau tandru, pe care l-am visat noapte de noapte. Iar sufletul meu, indaratnic, ma obliga sa raman pe loc. Sa respir.
Trezindu-ma din umbra noptii, am vazut in raza soarelui imaginea ta, de aceea as vrea sa imprim cu litere de aur in inima ta cuvintele mele.
Iubirea mea pentru tine Oana este vesnica, dar eu am jurat in adancul marii, iubire eterna si chiar de s-ar crapa pamantul si m-ar trimite la celalalt capat al lumii, eu tot aceiasi ochii negrii si plini de mister o sa iubesc si as strabate orice ocean si desert numai ca sa ajung din nou in bratele tale. Iti jur iubire ce va stapanii intreaga mea viata si va depasii si viata de peste moarte, rupand umbra inspaimantatoare si nesfarsita negura a mortii, iar noi doi sa stapanim totul, cerul, soarele , lacurile, viata si sa luminam moartea ce nu ne poate despartii.
Tu ai devenit raza mea de soare care iti mangaie privirea, esti ultima silaba pe care o rostesc inainte de a visa si primul meu gand...Iubita mea, ochii tai deschid spre mine universuri, zambetul tau ma imbata de o betie cereasca. Atingerea ta e pentru mine curcubeul,...sarutul tau...sfarsitul unei lumi si nasterea alteia. Oana esti un vis si...fericire...Daca viata mea ar fi o clipa petrecuta alaturi de tine, nu mi-as dori alta. O clipa sa ma privesti, sa-mi zambesti, sa ma atingi, sa ma saruti.
In fiecare seara ma gandesc ca daca m-as transforma intr-o perna, as putea sa dorm cu tine in brate.Dragostea  nu este numai flori (alea pe care inca nu ti le-am dat...), zambete (astea la noi sigur nu lipsesc...),inseamna si lacrimi (alea pe care le vars eu in zilele cand nu te am aproape), dorinta (atunci cand iti vad buzele si disper dupa sarutul tau), pasiune (asta nu se poate spune...), si de aceea nu foarte multi descopera puterea dragostei...pentru ca iubirea mea locuieste in imina ta.
Da-mi o clipa din viata ta ca sa-ti arat cum te pot iubi o viata. De-as avea mai multe vieti, pe toate ti le-as oferi si tot mi s-ar parea putin. Imi doresc atat de mult sa fiu cu tine... te iubesc te vreau si tot sufletul meu e al tau.Te ador mai mult decat orice in lumea asta. Te voi iubi atata timp cat Dumnezeu ma va lasa sa traiesc, te voi iubi cu tot trupul si sufletul meu pentru ca acestea tanjesc dupa tine.Nu am cuvinte pentru a-ti spune cat de enorm eu te iubesc si vreau sa te iubesc si sa-ti demonstrez ca iti merit dragostea.


   Iti multumesc ca ma iubesti asa cum sunt!Te rog iarta-ma daca mai gresesc uneori,dar nu uita NICIODATA,ca te iubesc si te voi iubi cum nu am iubit pe nimeni altcineva!Te iubesc infinit de  sincer.
Am stat sa ma gandesc si iata ca motivele nu au intarzaiat sa apara:TE IUBESC pentru ca esti frumoasa,pentru ca surazi,pentru ca esti unica,pentru ca ma iubesti,pentru ca ai parfumuri imbietoare,pentru ca parul tau are o alta culoare in lumina  soarelui,pentru ca dimineata esti somnoroasa cand te sun...TE IUBESC pentru ca existi,pentru ca esti femeia visurilor mele,pentru ca esti tot ce mi-am dorit.TE IUBESC!!!

Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere