Translate

miercuri, 29 aprilie 2015

Prima declaratie pentru femeia visurilor mele

De cate ori ma uit in ochii tai ma-ndragostesc din nou si in acelasi timp pare ca te cunosc de-o viata la fel cum pare ca te vad pentru prima oara. Asa esti tu, minunea din viata mea, ingerul care-a coborat din cer pentru mine, sa opreasca timpul cativa ani ca sa ma sature de dragoste. Tu esti singurul lucru de pe pamant care ma poate face fericit cu-adevarat, tu esti fereastra mea spre paradis si lumea fara tine mi-ar fi mai pustie ca un cer fara stele. Te iubesc si imi incredintez visele inimii tale, stiu ca au sa se implineasca mai frumos decat le-am imaginat eu.
Pentru fiecare lacrima de fericire ,ce-o versi,ai merita o inima sa te iubeasca si-mi pare rau ca eu am doar una in piept. As vrea sa-ti spun ca sunt ingerul tau pazitor dar e invers, si numai tu imi poti promite o frantura din rai atunci cand ma iubesti, eu pot doar sa te-acopar cu sarutari, sa te strang in brate si sa-ti soptesc te iubesc ori de cate ori ai nevoie. Dragostea e un lucru de neinteles aici jos, pe pamant, o minune prin care stralucirea unei stele se poate darui pe-un trandafir,si totusi eu simt ca esti feiricita... caci pentru fericirea ta traiesc.
Fara tine sunt o corabie fara panze, plutind in deriva prada furtunilor. Doar dragostea ta imi da putere si curaj sa depasesc orice probleme, sa-nfrunt orice primejdii,cand simt in mine focul iubirii tale.
Cand ma privesti in mintea ta trebuie sa pluteasca un singur gand: Il iubesc! Il iubesc! Il iubesc... Il iubesc...n-am nevoie de nimic altceva decat sa ma iubesti din toata inima si am sa fiu cel mai fericit barbat de pe pamant.
Sa stii ca oamenii care sunt iubiti si iubesc sunt perfecti oricum ar fi si orice ar face,iar tu,sufletelul meu esti cea mai iubita femeie de pe pamant...
Te radiez in vise, te adun in ganduri, te cuprind in sentimente, te impart in emotii dar nu te judec nici un moment, nu-ti reprosez nici o clipa trecutul, ca-ci toate clipele ce ne-au fost date din ziua-n care ne-am intalnit le-am primit si le-am impartit impreuna, mana de mana, tot binele l-am purtat in brate, tot raul l-am biruit in spate, pentru ca in fiecare zi sa ne putem oferii unul altuia zambetul acela sincer si curat care vindeca totul.
Ne acoperim inimile cu atatea chipuri, chipuri in care ne-ascundem, chipuri care cauta, chipuri care cer, chipuri care daruie, chipuri care primesc, dar numai langa tine, iubirea mea, le regasesc pe toate intr-o privire, o privire speciala, care vede si spune totul, privirea cu care imi soptesti te iubesc .
Langa tine iubire imi regasesc fiecare coltisor din suflet, caci simt cum tu nu lasi uitata nici o bucatica din mine, inger drag, tu-mi porti in priviri paradisul in care nu exista intuneric, tu-mi pastrezi in brate culcusul in care nu ma poate atinge nefericirea.
Atatea chipuri ne acopera inimile, dar nu conteaza, cand imi zambesti simt cum dragostea noastra straluceste necuprinsa in cel mai profund loc, deasupra tuturor!
In suflet imi ploua cu lacrimi de fericire si te astept visator la clipa cand te voi prinde in bratele mele si te voi strange la pieptul meu,la inima mea se infiripa usor cantecul soptit al unei poezii si fericirea ta incepe sa-mi valseze in suflet... of, cum mi se numara fericirea in pasi departandu-se sau apropiindu-se de mine.


Mi-e dor de tine ca desertului de ploaie, te-astept de fiecare data sa-mi aduci averse de sarutari, sa simt cum cresc in inima mea gradini paradisiace... Ce vijelii ma rascolesc cand imi apari fermecatoare-n cale stiu numai eu, numai eu stiu ce frumos e sa ma las coplesit de revarsarea pasiunii tale.
Tu port in priviri paradisul meu si vreau sa nu ma mai despart nici o clipa de el, s-adorm lipit de buzele tale, sa ma trezesc inecat in sanii tai, sa-mi petrec ziua toata ascultandu-te, vorbindu-ti, iubind si fiind iubit! Tu-mi porti in priviri paradisul, in palme imi tii rasfatul si-n tot trupul tau caldura, fericirea si extazul vietii mele.
Te ador cum numai tu poti fi adorata...Tu m-ai patruns ca o dulceata in suflet, asa ca ce-mi mai ramane sa-ti spun, ce-as mai putea sa-ti daruiesc, tie, cea care-mi tine inima-ntr-o palma si-n priviri cuprinde tot sufletul meu? Ne avem unul pe celalalt si cred ca noi doi nu mai avem nevoie de absolut nimic de pe acest pamant, poate pare o nebunie dar pentru mine e atat de evident cum poti deveni o lume intreaga pentru cineva.
Uneori cuvintele sunt stralucitoare si nepretuite la fel ca diamantele, dar tot ca diamantele de reci daca nu vin din inima… Uneori un ”te iubesc” e tot ce ai nevoie ca sa fi fericita...uneori acest fel special de ”te iubesc” e cadoul cel mai greu de gasit pentru un barbat.
Sa stii ca pentru mine nu a fost deloc asa, dar nu e nici meritul meu, e doar meritul tau si a ochilor tai luminati de dragoste, e de ajuns o singura privire si-n inima mea incepe sa arda cu o flacara orbitoare acel atat de special ”TE IUBESC !”

Iubesc soarele, el imi lumineaza si coloreaza lumea, dar te iubesc pe tine mai mult, din cauza asta ma bucur de viata...
Iubesc atatea pe pamant dar pe toate din cauza ta si la toate as renunta doar ca sa-ti raman in inima!
Cel mai important lucru care l-am invatat in viata este ca numai o femeie te poate aduce pe pamant si tot numai o femeie iti poate deschide portile paradisului. Tu esti fereastra mea spre cer .
Te iubesc, te iubesc pentru ca esti a mea si toata viata vei fi si sper ca voi fi al tau pentru o viata!Te iubesc,te iubesc pentru ceea ce esti, ca-ci in lumea asta, din care nu pot lua nimic, ai aparut tu si mi-ai daruit totul. Tu esti visul meu… unicul meu vis… as vrea sa te atrag in valtoarea pasiunii sa te strang asa de tare incat TU si – EU sa devenim un singur suflet.
TE ADOR Oana, esti totul pentru mine si vreau de mana ta sa calatoresc pe calea iubirii... !

Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere