Translate

miercuri, 29 aprilie 2015

IUBIRICA MEA


Iubita mea, ziua de astazi ti-o dedic tie, pentru ca este o zi speciala. Este ziua în care o sa-ti spun din minut în minut TE IUBESC! As vrea sa culeg o stea, sa-i încredintez dragostea mea, sa-ti trimit pe-un mesager, s-apara usor venind din cer, un înger plin de lumina sa-ti demonstreze Oana ca esti divina! Toata bogatia as da pentru tine, viata mea! Tu stii sa ma alinti cu soaptele tale fierbinti, în ochii tai privesc albastrul ceresc cel de sus!Te iubesc pentru ca esti o femeie frumoasa, delicata, tandra, minunata si extraordinara. Iubesc tot ceea ce îmi daruiesti, zîmbetul tau, atingerea ta, privirea ta. Si, pentru ca îmi oferi toate aceste daruri minunate, îti ofer si eu ceva frumos...sufletul,inima mea si viata mea. Privirea, zîmbetul si caldura sufletului tau mi-au redat încrederea! Sufletul meu a fost secatuit de dragoste, dar nu a fost pentru mult timp, deoarece ai aparut tu cu a ta sclipire pe tine si mi-ai dat esenta vetii, pentru a merge mai departe în viata asta asa de cruda si de rece, si mi-ai luminat cararea vietii ce a fost întunecata de altcineva... Pentru ca te iubesc, nimic nu mi se pare greu pe lumea asta! Pentru ca te iubesc, tu esti centrul Universului meu! Pentru ca te iubesc, viata mi se pare prea scurta!
Ai aparut în viata mea, într-o zi în care nu stiam ce e iubirea, pîna sa mi-o arati tu. Putin cîte putin, m-ai lasat sa te cunosc si, cel mai important, sa te iubesc. La început, nu stiam ce vreau si imi era frica sa pun suflet de frica sa nu fiu ranit inca o data,dar acum stiu! Te vreau lînga mine toata viata, sa ne iubim ca doi copii, chiar si cînd vom fi batrînei. Înainte, cînd auzeam pe cineva vorbind despre sentimente, iubire si ce înseamna sa ai pe cineva alaturi, mi se parea patetic si începeam sa rad, dar, acum, stiu ce înseamna sa iubesti, si asta datorita tie, iubirea mea.Ai lasat iubirea ta sa-mi îmbratiseze inima si sigur n-o sa-i mai dea drumul. Stiu ce înseamna dragostea, pentru ca, atunci cînd nu esti lînga mine, mi-e dor de tine si as vrea sa te simt aproape. Numai cand ma gandesc ca o sa te ating si te sarut, îmi zîmbeste sufletul! Simt cum iubirea noastra e cea mai frumoasa si mai puternica, simt ca ma iubesti cînd ma privesti în ochi si te apropii de mine cu privirea ta calda, plina de iubire. Ador sa aud cînd spui ca ma iubesti! Suna atît de frumos aceste cuvinte spuse de tine, parca le-ai învatat sa mi le spui doar mie si atunci stiu ca sîntem facuti unul pentru celalalt si ca tu simti la fel ca si mine.

Te iubesc si stii asta, dar vreau sa îti mai zic, ca sa nu uiti niciodata! Vreau sa te fac fericita si sa nu ai nici o îndoiala vreodata în legatura cu ce simt pentru tine. Vreau sa te am alaturi, sa ma iubesti la fel si sa fim fericiti împreuna.Iti repet ca te iubesc enorm si sper sa te fac sa zîmbesti si sa te simti iubita citind aceste rînduri.Ce frumos e pamîntul cînd tu pasesti peste el, ce frumos e soarele cînd lumina lui se înfasoara în jurul tau! Si ce frumoasa e viata mea cand stiu ca tu imi esti alaturi.Te port în gînd cum vîntul poarta miresmele florilor de primavara, te adapostesc în inima cum pasarea îsi ocroteste puisoru-n cuib, te cuprind în suflet cum cerul cuprinde maretia soarelui si explodeaza-n miliarde de culori datorita lui. Pentru întreaga lume tu esti cineva, pentru cineva esti întreaga lume! Esti lumea mea, desfatarea fiecarei dimineti cînd ma trezesc cu tine în gand, fiorul fiecarei seri cînd prin vis vin în patul tau si zi de zi, clipa de clipa esti toata fericirea si placerea din viata. Nu-mi cere sa te pretuiesc asa cum meriti, n-ar putea-o face o mie de barbati la un loc. Pot doar sa te iubesc din toata inima!!!
Astept o raza sa-mi patrunda în suflet, sa ma lumineze si sa-mi spuna te iubesc! Acea raza sa fie vocea ta ce ma trezeste de dimineata, ce ma face sa ma vad pe mine împreuna cu tine. Nu pot sa-mi imaginez nimic mai dulce decît sa stau lînga tine, nu este nimic altceva ce as prefera decît sa ma pierd în ochii tai si sa-ti simt mîngîierea!
De cîte ori îmi pun o dorinta, ma gîndesc la tine si multumesc cerului ca mi-a trimis un înger! Te iubesc enorm, îngeras si iti iubesc si ochii tãi pãtrunzãtori care m-au fascinat din prima clipã, buzele tale senzuale m-au cucerit, pãrul tãu atît de fin parca simt cum îmi mîngîie obrajii.
La atingerea ta, totul renaste, îmi revine pofta de viatã, îmi dai un motiv de a trece biruitor prin toate, ba chiar mai mult, sã uit de toti si de toate si sã rãmînem doar noi doi în lumea asta parcã purtatã pe aripi de basm. Te iubesc cum soarele iubeste cerul, cum stelele iubesc universul, cum pãsãrile iubesc ciripitul, cum nimeni nu va putea iubi vreodatã.    
Dragostea... are doar sinonime! Nu poate fi definita. Definirea ei este un demers dificil! Trebuie doar s-o simti si s-o împartasesti. Iubirea mea, lînga tine simt ca traiesc cu adevarat! Cu tine vreau sa-mi petrec toata viata! Dragostea înseamna promisiune... Deci îti promit ca te voi iubi toata viata! Nu cred ca pot exprima în cuvinte cît de fericit sunt lînga tine... Mi-ai facut cadou cel mai frumos si pretios din lume si o sa iti multumesc toata viata.
 Niciodatã nu voi avea destul timp sã-ti redau în cuvinte tot ce simt pentru tine, iubire, pasiune, dorintã! Tot ce stiu e cã voi încerca mereu sã fac mai mult decît e posibil, pentru a te pãstra aici, într-un coltisor al inimii mele, Oana pentru cã tu esti tot ce mi-am dorit vreodatã! Îti multumesc, Doamne, ca te-ai gîndit si la mine si mi-ai trimis îngerul vietii mele!Toata viata te-am cautat si in sfarsit te-am gasit viata mea.Acum, un singur lucru mai e de facut: sa devii pe veci a mea sotie si sa avem familie si copii!














Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere