Translate

miercuri, 29 aprilie 2015

tU ESTI INGERUL VIETII MELE



Oana vreau sa adun un mic buchet de vorbe alese care sa ajunga la sufletul tau in locul cel mai adanc al fiintei tale!Dar...vorbele se incapataneaza sa se adune.....caci oricum as incerca sa le potrivesc cu nebunescul joc al imaginatiei...ele nu pot defini acel CEVA misterios si tainic pastrat in adancul cel mai adanc al fiintei mele: acel CEVA pe care poetii l-ar numi IUBIRE,
     O sa incep prin a-ti spune ca viata mea fara tine ar fi pustie,la fel cum ar fi acest pamant fara razele de soare ce-l mangaie in fiecare zi,la fel cum ar fi superbele flori fara coloritul lor ce le face neasemuite.
Am aflat un lucru pe care ti-l impartasesc si tie,iubirea mea si anume ca: o singura persoana poate face mii de lucruri si poate cuceri lumea,dar doua persoane pot face un infinit de lucruri,iar impreuna detin lumea si o mentin a lor.
   Asa cum trandafirii au nevoie de apa,eu am nevoie de tine pentru ca tu esti cea pe care-o iubesc si-o voi iubi pentru totdeauna.
Si vreau ca tu sa ma accepti asa cum sunt cu defecte si calitati (pentru ca fiecare dintre noi are cate un defect),vreau sa ma apreciezi pentru ceea ce sunt,pentru ce am in suflet si pentru ce iti pot oferi si nu pentru felul in care arat (chiar daca nu sunt asa frumos)...
Vreau sa stii ca viata e prea scurta pentru a-i cunoaste toate bucuriile si prea lunga pentru a-i indura toate suferintele,iar eu voi fi mereu alaturi de tine in cele mai minunate clipe pentru a-ti impartasi fericirea si in cele mai nefaste momente pentru a-ti alina suferinta si a o trai alaturi de tine.
Pentru ca vreau sa stii ca ceea ce te face pe tine fericita ma face si pe mine si ceea ce te face sa suferi ma va face si pe mine sa sufar odata cu tine,deoarece vreau sa devenim una si acceasi fiinta astfel incat nimeni sa nu reuseasca sa ne desparta vreodata.
Cand ne-am cunoscut aveam sufletul indurerat si trist,iar inima imi era facuta bucatele ... eram ca o frunza uscata,ca un copac gol in plina iarna care-si astepta trezirea la viata,dar tu m-ai cucerit din prima clipa cand incet si neindemanatic ai inceput sa-mi culegi bucatele de inima si sa le pui cap la cap sa formezi intregul si in final,cand ai reusit,inima mea era mai perfecta decat inainte.Asa m-am trezit iubindu-te si te iubesc si te voi iubi asa cum nimeni nu te va mai iubi vreodata.Intotdeauna o sa ma las invaluit in parfumul tau de femeie si nu cred ca ti-am spus vreodata, dar este parfumul meu preferat.L-as recunoaste oriunde,dar ti se potriveste numai tie.
  "te iubesc"", "je t'aime" sau "i love you"...cat de simple sunt aceste cuvinte si totusi cat de incarcate emotional pot fi...Rostite in toate limbile aceste doua cuvinte te fac sa simti nemarginirea, plutesti catre absolut, te inalta in albastrul senin al cerului si te poarta spre infinit...


Asa ca te iubesc ....in fiecare secunda,minut, ora sau zi...mereu si acel CEVA care a inmugurit in mine, acel CEVA caruia i-am daruit intreg timpul destinat mie, grija mea, emotiile mele si tot ce sufletul meu a putut agonisi in trecerea lui pe acest Pamant .... Si daca acel CEVA inseamna DRAGOSTE, ti-o daruiesc intreaga, fara nici o retinere, acum si mereu si mereu... Te simt pe zi ce trece mai aproape si ma cuibaresc in tine, cuminte invaluit de vapaia sentimentelor...As vrea sa-ti daruiesc razele de luna plina si stelele luminoase de pe cer picurandu-ti in suflet franturi din dragostea mea, sa simti cum curge prin vene ca o picatura din licoarea magica. Iti trimit pe o felie din inima mea iubitoare,ganduri luminoase,zambete increzatoare,tandrea armoniei divine. De fapt, iti daruiesc inima mea , cu totul si as vrea sa te iau in brate si sa te duc departe, la un capat de curcubeu, pentru ca te iubesc enorm,acum,azi,intotdeauna... Pana la infinit .......si dincolo. As vrea sa te mangai cu salbe de ganduri in fiecare clipa...sa-ti astern la picioare, petale de amor...Cazuti prizonieri sub a lui Cupidon aripa, ne pregatim pentru visul etern.Imi era dor de multa caldura si dragoste....iar sufletul meu tanjea dupa noptii si zile de primavara, dupa mireasma florilor de tei si salcam. Pana cand tu ai venit in viata mea ca o binecuvantare, atunci cand viata, parea.... ca pentru intaia oara, sa-mi spulbere si ultimii muguri de iubire pe care-i purtam in mine si sa-i adune laolalta..... De atunci, viata mea este ca o primavara lunga si nesfarsita. Iar daca inchid ochii si-mi tin respiratia, te simt atat de aproape de mine.Ai improspatat totul din jurul meu, asa precum o ploaie de flori.Din clipa in care te-am cunoscut as scrie tot timpul despre iubire...si flori albe....si vise....si as vrea sa dansez cu tine pe nori;aproape de albastrul cerului...as vrea ... toate acestea numai....de cand te-am intalnit. Iar langa mine sa te simt atat de libera...incat sa poti zbura pana la cer si sa te joci cu nori... Gandindu-ma la tine...si la noi creez miliarde de lumi in care tu esti singurul lucru aproape de sufletul meu..Fara tine noptile ar fi mai lungi.....zilele mai friguroase... Te doresc cum isi doreste orbul lumina... Te doresc cum isi doreste surdul muzica... Te iubesc cum isi iubeste pasarea libertatea... TE IUBESC MULT!!Te iubesc enorm de mult si nu m-as desparti de tine pentru nimic in lume , ce simt pentru tine nu am mai simtit pentru nimeni. Si nu as putea dormi noaptea daca as sti ca nu mai iubi.Tot ce-si poate dori cineva este sa aiba alaturi o persoana care sa o iubeasca cu adevarat, sincer si neconditionat. Pentru mine tu esti acea persoana!!!si o-sa-i multumesc lui D-zeu in fiecare zi din viata. tu imi esti alaturi mereu. tu imi zambesti. tu ma faci sa rad. tu imi vorbesti bland si imi spui vorbe dulci. tu ma strangi in brate si ma saruti cu foc. tu esti speranta mea!!!tu esti visul meu!!Oana esti viata mea! O sa iti ti-n inima ta la piept,ca pe un trandafir sublim,ca o mica nestemata slefuita de sentimente si doar tu ai frumusetea unui trandafir si splendoarea unei stele si iti multumesc foarte mult pentru iubirea si grija care mi-o porti! imi doresc ca in fiecare zi sa adorm si sa te trezesti in bratele mele!nici nu am cuvinte sa-ti spun cat de mult te iubesc. daca s-ar putea compara iubirea cu distanta de la pamant la soare aceasta ar fi prea mica pe langa iubirea care ti-o port!O iubire pura,cu aripi rupte din soare …Un soare cald,ce va straluci mereu pe cararea vietii …La bine si la greu,impreuna mereu …Doua inimi si-au impletit bucuria si speranta …Au pasit catre eternitate,cu incredere, dragoste si respect …Anii vor trece …si cele doua suflete pereche,privesc viitorul cu seninatate si iubire,intotdeauna impreuna,alaturi in suflet si in gand …
  Privesc la cer si ma gindesc la tine,mi-as dori cu gindul sa ajung la visul tau,sa ma imbrac cu trupul tau,sa iti arat dorul de tine,sa imi scald ochii in privirea ta.Sa te sarut,sa ma saruti,sa ne daruim iubire.Visez cu ochii deschisi pentru ca stiu tu esti acolo si eu aici.Iti ofer tie ochii mei ca sa te vezi cea mai scumpa persoana din viata mea, lacrimile mele ca sa stii, cat as suferii daca te-as pierde, si gandul meu ca sa intelegi cat tin la tine!!!Voi savura cu toata fiinta dulceata fiecarui cuvant, pe care-l voi lasa sa-mi strabata ca un ecou intregul suflet. Nu ma voi putea obisnui si nici satura de miracolul acestor clipe si nu indraznesc sa constientizez ca, vreodata, toate aceste clipe vor deveni amintiri. Ma privesti cu ochii tai caprui si ma rasplatesti cu un zambet...iti urmaresc fiecare gest, fiecare tresarire, fiecare zbatere a pleoapelor…ritmul potolit al respiratiei si senzatiile acestea, atat de intense, aproape ca-mi smulg o lacrima de fericire. Te iubesc si iti multumesc pentru zambetul ce mi-l aduci pe chip in fiecare zi !
   Seara cand apare si rasare luna ma gandesc la tine si oftez intruna,si chiar daca esti departe inima mea tot pentru tine bate,si iti spun cu un dor greu ca tu vei ramane ingerasul meu.Imi doresc sa ma las invaluit in parfumul tau...nu cred ca ti-am spus vreodata, dar este parfumul meu preferat.L-as recunoaste oriunde,dar ti se potriveste numai tie.


   Cand te-am cunoscut, nu credeam ca o sa se intample ceva intre noi, dar Dumnezeu a vrut ca noi doi sa fim impreuna si sa ne iubim asa cum nu a mai iubit nimeni niciodata. Chiar daca nu sunt alaturi de tine, inima mea este langa inima ta si bat amandoua in acelasi ritm. Voi fi mereu cu inima si sufletul langa tine. Imi e dor de tine, ingeras. Va veni si ziua in care voi fi langa tine si nu te voi mai parasi niciodata. Daca a vrut Dumnezeu ca noi sa fim impreuna, asa va fi. Chiar daca nu suntem tot timpul impreuna, dragostea ce ne leaga nu va muri niciodata. Te iubesc mult, sufletelul meu!….Stii prea bine iubire ca tu esti totul pentru mine… stii bine ca nu pot trai fara tine…nu stiu ce m-as face fara tine.Chiar daca nu avem sanse sa fim impreuna,chiar daca esti departe..asta nu ma face sa te iubesc mai putin...fiecare dimineata imi dau seama ca te iubesc mai mult decat ieri...credeam ca atunci cand iubesti..doar iubesti si gata...insa cu tine,am observat...e ca si cum..as fi cu picioarele pe pamant si cu inima in spatiu cosmic...iti inchipui ce se-ntampla in inima mea mii de stele zboara cu marginile ascutite...si se intampla des sa ma raneasca...dar eu imi ating pieptul cu palmele mele...imaginandu-mi ca esti tu...si ca si cum m-ar vindeca gandul la tine..caci stelele ascutite se transforma in ploaie calda si luminoasa...o furtuna calda de stele maruntite...si acum mi se infierbanta buzele...
vin-o sa simti furtuna mea...stii bine ca o potolesti doar tu.Tu esti totul…. Tu esti viata mea…. Tu esti inima mea…. te iubesc enorm de mult inimioara mea scumpa si draga… te iubesc enorm si chiar daca inima mea ar fi de gheata, tu ai reusi sa o topesti cu farmecul zambetului tau.

Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere