Translate

miercuri, 29 aprilie 2015

SUFLETUL MEU

Nu pot lega doua idei, fara ca tu sa nu te srecori între ele. Nu ma mai pot gândi la nimic, în afara de tine. În ciuda vointei mele, imaginatia ma poarta spre tine. Te prind în brate, te sarut, te mângâi, ma las în voia celor o mie de mângâieri amoroase care au pus stapânire pe mine.  Cât despre inima mea, acolo îti va fi în veci locul – acesta este purul adevar. Acolo te simt cu toata pofta.Toate gandurile mele se indreapta catre tine, dragostea mea nemuritoare, senina si continua sa ma iubesti, nu judeca gresit niciodata ca cea mai credincioasa inima e a iubitului tau.
Sunt aproape nebun dupa tine, atat de nebun pe cat poate fi un indragostit : nu pot scrie impreuna nici doua idei care sa nu te contina pe tine intre ele. Nu ma mai pot gandi la nimic altceva inafara de tine. In ciuda vointei mele imaginatia imi zboara mereu la tine. Te mangai, te sarut, iti soptesc, o mie de idei amoroase despre tine ma coplesec in fiecare clipa. Cat despre inima mea, acolo vei fi mereu – numai tu. Te simt acolo intr-un mod delicios.N-am mai fost niciodata asa. Ai devorat toata ratiunea ma. Ma simt aiurit si fericit de cum incep sa ma gandesc la tine. Ma invartesc intr-un vis delicios in care intr-o clipa traiesc o suta de ani.
 Dragostea noastra se va inflorii intotdeauna mai frumos, mai proaspata, mai gratioasa, pentru ca este o dragoste sincera si pentru ca dragostea adevarata creste neincetata. Ea este o planta minunata dezvoltandu-se, crescand de la an la an in inima, intinzandu-si mereu frunzele si ramurile, dublandu-si in fiecare anotimp spatiul si parfumul ei minunat. Si, viata mea scumpa, spune-mi, repeta-mi mereu, ca nimic nu va ranii delicatele ei petale, ca va creste mai mare in inimile noastre amandoua, pretuita, libera, protejata, o lume aparte inauntrul vietii noastre.
Iubita mea, Cand doua suflete, care se doresc unul pe celalalt, oricat de departe se aflau unul de celalalt se gasesc in sfarsit... o unire puternica si pura la fel ca sufletul insasi... incepe pe pamant si continua pentru totdeauna in ceruri. Aceasta unire este dragostea, dragostea adevarata.
Asta este dragostea ce tu mi-o inspiri... Sufletul tau e capabil sa iubeasca cu puritatea si pasiunea ingerilor.
Din clipa in care ti-am simtit atingerea, din momentul in care am gustat din mierea buzelor tale am stiut ca tu vei deveni viata mea. M-am indragostit de tine spectaculos, cand inima mea nu mai spera sa iubeasca. Am gasit in tine cea mai frumoasa dintre iubiri, am descoperit cea mai tandra iubita. Iti multumesc pentru toate clipele in care ma faci sa zambesc, pentru toate momentele pline de iubire pe care mi le oferi neconditionat zi de zi. Te iubesc cum nu am crezut ca voi iubi vreodata, te iubesc mai presus de viata.Nimic nu ar fi prea greu pentru a te face fericit!
Timpul nu mai exista, distanta se topeste. Sunt aici, iar tu esti in mintea mea. Frumoasa mea iubita, primeste sufletul meu in templul fiintei tale.



 Daca as sti cânta din trilul pasarelelor, te-as duce într-o poiana scaldata în lumina de luna, într-o poiana unde înca nu s-a încuibat mândria omeneasca, si ti-as sopti la ureche cântecul celor iubiti.Sunt tot numai asteptare, numai dor de tine. Un singur gand, o singura ravna: aceea de a fi, din nou, aproape de tine, aproape de imbratisarea ta, de apa vie a buzelor tale - mereu dorindu-te, mereu setos de frumusetea ta fara asemanare.Si de-abia astept sa ne revedem,la acest gand, cele mai pure zone ale spiritului se deschid inainte-mi - si stau ca in fata celui mai sublim act al desavarsirii. Un juramant sfant mi se naste pe buze, acum in preajma marei impliniri, si totul se leaga de azi inainte, pentru mine, de acest juramant. Lui voi inchina ceea ce e mai bun in mine indeplinirii lui - caci jur sa ma inchin cu totul pentru fericirea ta; sa-mi daruiesc toate puterile inimii idealurilor tale; sa sfintesc cu sarguinta harul celei mai Dumnezeiesti iubiri.
 Oare a existat vreodata un sunet mai frumos decât numele tau? Când îl rostesc cu voce tare, inima-mi rasuna precum un clopotel, dar când tu ma atingi, asa ma simt: de parca inima îmi cânta în piept, iar sunetul tremura în venele mele si eu ma umplu de bucurie pana-n maduva oaselor.
Iti multumesc pentru ca existi si pentru ca ai aparut in viata mea, fiindca tu esti cea care m-ai invatat sa traiesc. Sunt cel mai fericit om atata timp cat tu esti langa mine.
Ma simt iubit si dorit, datorita existentei tale, si iti multumesc pentru ca esti aici, aproape, in inima mea.
Nu concep existenta fara tine, inger divin, cazut din inalt! N-as putea zambi daca tu n-ai exista, n-as putea sa traiesc daca n-ai mai avea suflare.
As da orice, numai sa nu pleci niciodata de langa mine!
Tu esti aerul pe care il respri, lumina pe care o primesc, apa pe care o beau. Esti elixirul vietii mele, iubire pura, mi-as ruga toti ingerasii, sa te pazeasca si sa iti ofere fericirea Divina! Caci tu esti fericirea mea suprema si vei ramane mereu a mea, caci sufletul tau imi apartine si in inima ta sufletul meu va ramane vesnic tanar!
Ori de cate ori vorbesc cu tine,timbrul vocii tale este ca o melodie, care ma încânta în fiecare zi si o simfonie de note patrund în casa inimii pentru ca totul sa ne anime, un fior de fericire îmi patrunde în suflet.
Daca as stii toate tainele pamântului si n-as avea dragostea ta nu as fi nimic, daca as avea toata bogatia din lume si nu as avea dragostea ta, as fi sarac.
Îmi doresc, sa te pot cuceri în fiecare zi, ca prima data si emotia primului sarut sa ne inunde trupurile, îmi doresc ca tu, sa fii ultima mea iubire si sa fii mereu îndragostita de sufletul meu, sa petrecem nopti albe privind luna si plini de pasiune sa ne iubim.
Cum as putea sa exprim în cuvinte dragostea mea pentru tine, ar trebui sa gasesc cuvinte noi în fiecare zi, pentru ca în fiecare zi, gasesc lucruri noi de iubit la tine.Chiar daca nu sunt atat de bogat cat sa pot acoperii minunatul tau trup cu diamante si matasuri sa tai respiratia la mii de barbati, sa sti ca eu singur te voi admira cat ei toti la un loc!
Chiar daca nu sunt atat de talentat cat sa-ti dedic cele mai frumoase opere de arta sa stii ca este in inima mea este iubire cat sa inspire toti artistii din lumea asta!
Chiar daca nu sunt atat de bun cat sa pot face fericita pe deplin macar o singura femeie, iubita mea tu esti tot ce am mai scump pe lume si la fel cum oricat ar fi de rau nu-i poti lua mama unui copil asa nici mie nimeni si nimic nu imi mai poate lua dragostea mea pentru tine!
Cerul îmi zâmbeste si îmi ofera un motiv, sa înteleg ca avem aprobare divina pentru dragostea noastra.Sarut cu sarut se cladeste fericirea unei femei si in zambetele tale imi voi gasi rasplata pentru toate eforturile mele, caci nimic nu o sa imi aduca mai multa fericire si implinire pe pamant decat iubirea si devotamentul unei inimi fericita si sincera!
Iubirea vietii mele, cuvintele tale imi nasc stele in inima ce explodeaza-n supernove la fiecare zambet... Cand sunt trist chipul tau imi rasare-n suflet si alunga orice umbra de nor, cand sunt obosit vorbele tale aduc rasfatul celor mai tandre mangaieri.  Mi-e dor in fiecare zi sa-ti vad chipul inflorit de zambete si-n fiecare noapte sa-ti sorb flamand rasuflarile fierbinti.
Mi-e dor in fiecare clipa sa-ti aud glasul vibrand de voiosie, mi-s nepus de dragi scanteile de fericire din ochii tai frumosi.
Mi-e drag sa ascult povestea sufletului tau in fiecare vorba ce o spui si fiecare gest ce-l faci imi descanta inima cu tainice vraji stiute doar de tine.Nu mi-am imaginat niciodata cat de nepretuit poate fi un zambet... pana cand zambetul tau mi-a rasarit peste suflet si-am inteles ca viata mea nu o sa mai fie frumoasa fara el.Ce norocos m-am simtit cand am strans sarutul tau incins intre buze, cand glasul tau mi-a izbit inima de peretii pieptului, cand privirea ta mi-a inecat rasuflarea, cand atingerea ta mi-a aprins tot trupul.
Cand iubirea ta mi-a sters din memorie tot ce era pamantesc, cand fericirea ta a devenit viciul inimii mele, cand gandurile tale au devenit valuri pentru corabia viselor mele, cand in cuibul bratelor tale s-a ridicat templul sufletului meu.Gratia divina mi-a atins sufletul prin dragostea ta...
     Intinde-mi mana si cheama-ma oriunde, sunt aici sa iubesc, sa plang si sa rad impreuna cu tine, orice se va intampla, la inceputul fiecarui zambet, la capatul fiecarei lacrimi, iti voi fi alaturi pe drum.


Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere