Translate

miercuri, 29 aprilie 2015

TE ADOR

Tu esti cel mai frumos lucru din universul meu, tu esti cea mai senzationala parte din viata mea, tu esti cel mai profund gand din mintea mea, tu esti cea mai fierbinte bucatica din inima mea, tu esti cel mai maret vis al sufletului meu, tu esti cel mai dulce rasfat al trupului meu, tu esti cel mai paradisiac loc din lumea mea, tu esti jumatatea mea , jumatatea de suflet pe care Dumnezeu a intins-o de la cer pana la mine, sa ajung in paradis plutind prin tine.
De aceea pentru ochii si inima mea nu poate exista pe pamant nimic mai frumos ca tine. E un loc in inima mea unde nici un gand rau, nici un sentiment negativ nu poate ajunge. Un loc unde e soare si veselie neincetat, unde curcubeul se vede tot timpul si cerul senin rasuna de zambetul tau fericit. Unde pasarelele ti-au invatat numele si ti-l ciripesc neobosite in triluri fermecatoare iar florile au parfumul trupului tau. Acest colt de rai din inima mea e locul in care te pastrez pe tine, viata mea .Iubita mea esti cea mai frumoasa floare din mijlocul unei gradini, toti vor sa o zmulga ca sa-si infrumuseteze casa dar eu vin la ea sa o stropesc cand e seceta, sa-i tin umbra in arsita, paravan la vreme rea, ca sa creasca in continuare frumoasa si fericita in gradina ei.Te ador iubita mea si zambetul acela dulce care ti-l pot cuprinde-n palme,sa stii ca umple toata lumea mea, asa ca nu uita cand mi te pierzi din priviri sa-ti lasi in urma zambetul ca sa nu uit nici o clipa ca in viata mea straluceste neincetat o stea! Frumusetea adevarata vine din suflet si-mi incanta inima ori de cate ori iti vad ochii razand de fericire, imi taie rasuflarea cand iti aud rasul vesel, imi implineste viata atata timp cat te simt fericita langa mine! Dulce e gurita ta, nectar pentru inima mea flamanda, luminosi sunt ochii tai, faruri pentru sufletul meu ratacit, fermecatoare este vocea ta, balsam pentru mintea mea obosita; De-ar fi toate femeile ca tine n-ar mai exista tristete-n lume!
Am gasit fericirea fara margini in inima ta, am gasit frumusetea suprema in privirea ta, am gasit linistea deplina la pieptul tau, am gasit implinirea totala pe buzele tale. Cat de mica poate ajunge lumea cand iubesti atat de mult pe cineva...
Esti ca o floare,ce poarta in ea un strop de dragoste vesnica.Esti atat de fermecatoare tacuta si zambitoare, esti atat de dulce,esti atat de perfecta , esti atat de divina cand saruti, esti atat de generoasa, esti atat de profunda cand asculti, esti un inger cand vorbesti, esti pui de luna cand te duci la culcare, esti fiica soarelui cand te trezesti... esti tot ce am visat si tot ce nici n-as fi putut visa !
Cand inchid ochii iti aud pasii in bataile inimii cum imi cutreiera sufletul, el stie ca acolo sus exista miliarde de stele, dar a preferat sa ramana aicea jos unde straluceste una singura, caci aceasta straluceste numai pentru mine...Te aseman cu un varf de munte de pe care intreaga lume o poti ascunde dupa degetele unei palme si toate lucrurile noastre par fire de praf, toate problemele si agitatiile zilnice devin atat de nesemnificative incat pot fi acoperite cu o floare iar ochii tai sunt mai mari ca luna plina si-mi cuprind in lumea lor toate visele si sperantele.
Mi-ai cucerit inima cu o privire si cu-n sarut ai incendiat-o, dupa care m-ai facut sa TE IUBESC pentru TOTDEAUNA. Pe cat de mult ma iubesti  pe mine pe-atat sunt de fericit, esti un inger . Dar mai ales ador cum ma vanezi cu sagetile de foc ale privirii tale!Sau poate privirea ta e o oglinda pentru ingeri ca-ci ori de cate ori ma aflu-n preajma ei ma inunda valuri de emotii speciale si-mi pare ca ma-nbulzesc sa prind un loc langa tine cu o multime de ingerasi agitati si entuziasmati.
Voi fi langa tine TOATA VIATA sa te ascult cand simti nevoia sa vorbesti, voi fi langa tine sa te strang in brate cand simti nevoia sa plangi, voi fi langa tine sa te-nveselesc cand esti trista, sa te-ngrijesc cand esti bolnava, sa te sarut si sa te iubesc cand uiti cat esti de speciala si minunata.
Voi fi langa tine TOATA VIATA nu pentru ca am ceva de facut sau castigat, ci pentru ca inima m-a chemat, pentru ca aici, langa tine Oana, este locul meu.


 Atatea declaratii de dragoste pe care nu ti le-am facut, atatea clipe speciale pe care nu ti le-am daruit, tu meriti toata fericirea si iubirea de pe pamant si eu n-am aflat inca cum le pot strange in palme ca sa ti le strecor pe-ascuns la piept in noptile cand te rasfeti in bratele mele.
Ce pot face, cand stiu prea bine ca nu exista munte pe pamant care sa ma aduca indeajuns de aproape de inaltimile inimii tale, cand am descoperit cum iubirea transforma lumea intr-un simplu decor in jurul fiintei iubite, cand simt ce-nseamna sa iubesti si asta-i tot ce vrei sa faci!
Iar tu, tu sa-mi zambesti dulce mereu, zambetul tau imi dezvaluie drumul in intuneric, zambetul tau imi inflacareaza visele si ma face sa revin intotdeauna la tine cu ochii stralucind si mainile intinse spre chipul frumos care cuprinde toata fericirea si iubirea de pe pamant... in palmele mele.
Lumea mi se pare un loc minunat cand o admir reflectata in ochii tai Oana, iti multumesc ca existi in viata mea,fara tine n-as fi descoperit niciodata placerea de a iubi, fara tine inima mea ar fi ramas pentru totdeauna uitata.
Te ador Oana si imi place sa ascult ecoul iubirii noastre in inima ta!

3 comentarii:

  1. Vreau să-l apreciez pe Dr. WHITE pentru restaurarea căsătoriei mele cu vrajă, după 1 an de separare cu soția mea, cu ajutorul marelui jucător de vrajă Dr.
    WHITE soția mea se întoarce acasă și acum suntem fericiți împreună pentru totdeauna, încă o dată datorită doctorului WHITE El vindecă tot felul de boli și, de exemplu,
    1 VRAIE DE IUBIRE
    2 CÂȘTIGĂ EX ÎNAPOI
    3 FROTUL MIEREI
    4 VRAJA DE PROMOVARE
    5 VRAJA DE PROTECȚIE
    6 VRAIA DE AFACERI
    7 VRAJA MUNCĂ BUNĂ
    8 HIV SIDA. 9 Inel magic
    VRAJA LOTERIEI ȘI VRAJEA CASEI CURȚII Contactați-l pentru ajutor prin:
    WHATSAPP:
    +17168691327.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale reale. Numele meu este Zara Matteo. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-l aduce înapoi pe soțul meu, dar am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu a dezvoltat multă ură pentru mine. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR WHITE îi ajută pe ceilalți, am decis să-i trimit un mesaj prin WhatsApp: +17168691327. să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile, întrucât el m-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci fostul meu m-a sunat. Domnule, acum suntem mai fericiți ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult domnule pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. aici din nou e-mailul său:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Îl poți și Whatsapp:
    +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  3. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere