Translate

miercuri, 29 aprilie 2015

MI-E DOR DE OCHII TAI

 Incep cu cateva cuvinte care imi aduc un gol imens in suflet,un gol care nu poate fi alinat decat de atingerea ta…mi-e dor de tine…dulcea mea iubire…dragostea mea.Te iubesc acum si pentru totdeauna…
 Astazi l-as iubirea sa curga lin peste taste si sa scrie despre ea. Despre iubirea  ce o simt, despre iubirea ce mi-a schimbat viata, despre iubirea mea. Despre tine Oana.Mi-e dor de iubirea ce atarna pe fiecare gand ce-mi bate acum la poarta inimii. Mi-e dor sa-mi l-as mana sa scrie, sa scrie orice. Mi-e dor sa mangai cuvintele cu degetele si mi-e dor sa vad cuvintele dansand dupa muzica din sufletul meu.Mi-e prea dor de tine, iubire! Tu esti iubirea care imi curge prin vene in fiecare clipa a vietii mele. Esti iubirea care imi ofera sansa dupa sansa, imi ofera fericirea – acea mare de fericire dupa care am tanjit intotdeauna.  Acea fericire pe care am visat-o inca din copilarie,poate acea iubire de poveste din filmele pe care le-am vizionat inainte de vreme, inainte sa inteleg  exact cum sta treaba cu iubirea si ce este iubirea de fapt.


Am visat mult la o iubire perfecta si am cautat iubirea perfecta in locurile nepotrivite.Am gasit iubirea care m-a ranit si mai tare decat eram deja ranit. Am gasit iubirea care mi-a adus lacrimi, durere si neputinta. Am gasit iubirea si am suferit.Am cautat iubirea de foarte multe ori, iar cautarea asta nu mi-a adus niciodata iubirea visata.Dar lasand deziluziile pe care le-am avut in viata la o parte,ai  ajuns in viata mea ingerasul meu,Oana practic erai langa mine. Erai atat de aproape si eu nu te vedeam.Ai fost langa mine, inca dinainte de a te cunoaste, inca dinainte de a te intalni pe drumul vietii. Inca de cand mi-a spus Carmen de tine,stiam ca iubirea mea exista, dar nu ma puteam bucura de tine si nu puteam sa te iubesc asa cum as fi vrut – asa cum simteam eu si cum meritai tu sa te iubesc– (cum te iubesc din clipa cand te-am intalnit) neconditionat, profund si in totalitate.Practic nu ne cunosteam deloc cand am inceput sa vorbim doar ce auzisem unul de altul ,dar totul s-a schimbat cand am auzit pentru prima data vocea ta cristalina,am sesizat schimbarea din viata mea – acea schimbare nu a vazut-o nimeni, doar eu am simtit-o profund si m-am lasat ghidat de ea.In ziua in care am inteles ca esti marea mea iubire,  ceva s-a schimbat cu adevarat in mine. Atunci am cunoscut iubirea adevarata ne stiuta pana atunci,ne mai intalnita ,ne mai cunoscuta de mine vreodata– iubirea care nu avea nevoie de nici o conditie pentru a trai si pentru a se trai. Nu am tinut si nu voi tine cont de nimic: de piedici, de pareri, de gandurile limitative ale unor oameni, doar m-a bucur de ceea ce simt.Si ma bucur in continuare. Si simt din ce in ce mai puternic iubirea asta si nu ma tem de nimic, de absolut nimic! Pentru ca stiu ca totul vine din sufletul meu si este pentru tine. Iubirea mea a fost libera si am lasat-o in libertate, ca sa poata ajunge la un suflet care are nevoie de ea. Si s-a oprit la tine in inima acolo a simtit, ca se simte dorita.  Stiu, este asa frumoasa iubirea despre care iti vorbesc, despre care iti spun ca o simt pentru tine, incat ti se pare ireala. Ti-am mai spus candva: pentru iubire nu trebuie sa faci nimic. Iubirea nu se primeste pe merit sau dupa merite. Ai primit iubirea si sufletul meu pentru ca meriti si in putinul timp care l-am petrecut impreuna am invatat sa iubesc un suflet minunat, un suflet,o inima si un caracter de aur,o mama extraordinara,un suflet care merita tot ce e mai bun pe acest pamant si toata dragostea si fericirea din lume....si as putea continua la nesfarsit pentru ca meriti ENORM. Pentru iubirea mea nu trebuie sa faci nimic, doar trebuie sa fii langa mine. Stii deja asta, stii asta si tot ce simt pentru tine iubire, dar nu pot exprima in cuvinte.Acum ti-ai reamintit de ce te iubesc.Si daca vrei sa afli intr-adevar de ce inima mea a ales sa-ti daruiasca toata iubirea si sa te iubeasca pe tine, atunci intreaba-ti inima. Vezi ce-ti raspunde, caci acela este raspunsul la toate intrebarile tale. Asta este raspunsul care topeste teama si indoiala, oferind claritatea totala.
Astazi iti spun decat ca mi-e dor de iubire- de tine mi-e dor Oana.  Mi-e dor sa te privesc in ochi, sa-ti vad zambetul si sa-ti simt inima batand puternic in momentul in care ne luam in brate. Te-as privi la nesfarsit si te-as imbratisa pana m-as satura, dar oare m-as satura vreodata? Sincer iti spun ca nu am cum sa ma satur de iubire, de tine, de zambetul tau, de caldura si blandetea din vocea ta. Esti iubirea mea. Esti iubirea care imi transforma viata intr-o poveste, intr-un vis de poveste. Esti iubirea care intrece cu mult iubirea la care am visat. Inima mea e foarte fericita.Simti deja cat de mult se bucura inima mea de iubirea asta. Se bucura ca iubeste si este iubita.
Iubesc! Iubesti! Inimile noastre sunt unite de puterea iubirii.
Ai aparut in viata mea ca o picatura de roua,ca o raza de soare ce imi alinta fata,esti luna ce vegheaza deasupra gandurilor mele,te vreau langa mine iubirea mea.Totul a inceput ca o scanteie ce a aprins un foc care ne-a incalzit sufletele.Cand te-am intalnit prima oara, erai toata numai un zambet.Nu o sa uit acele clipe NICIODATA si acel zambet magic care m-a fermecat. Mi-ai aratat in fuga ce se ascunde in inima ta si am avut momente in care am vrut sa opresc timpul in loc sa pot sa te am langa mine pentru toata viata.Esti ca un inger care mi-a aparut in cale.Esti steaua mea norocoasa.Fara tine viata mea nu mai are sens,culoare…nimic.Stii ca te iubesc mai mult decat orice pe lumea asta.As muri fara iubirea ta,as innebuni.Te iubesc din tot sufletul si fara tine nimic nu are rost.
Iti multumesc ca ma iubesti asa cum sunt cu toate defectele mele vizibile si nevizibile! Te rog iarta-ma daca mai gresesc uneori,dar nu uita NICIODATA,ca te iubesc si te voi iubi cum nu am iubit pe nimeni altcineva! Te iubesc infinit de sincer..crede-ma! O clipa sa ma privesti,sa imi zambesti,sa ma atingi,sa ma saruti e tot ce imi doresc…pentru ca Te iubesc..Te doresc dragostea mea…Te ador...
 Mi-e atat de dor de tine incat am impresia ca te zaresc peste tot... tu jumatate a vietii mele, tu inger ce ma aduci pe drumul bun si ce ma inveti tainele iubirii sfinte, tu esti cea care da-i vietii mele un sens, un impuls de a infrunta crunta viata si de a o lua de la capat cu fruntea sus... Desi departe, tu m-ai invatat ca iubirea e mai presus de orice, mai presus de distanta ce ne desparte, mai presus de oameni, mai presus chiar si de trupurile noastre… pentru ca ceea ce dainuie in eternitate este IUBIREA.Oana esti tot ce am de pret,tot ce am visat, tot ce mi-am dorit. Of Doamne...Mi-e dor enorm de tine...Vreau sa te vad, sa te sarut, sa fiu numai si numai al tau, nu pentru o clipa, ci pentru eternitate. Noaptea trece, o muzica suava imi alina singuratatea. Ce pot face? Nimic decat sa astept clipa revederii noastre, clipa in care voi fi din nou in al noualea cer. Ma rog la Dumnezeu ca acea clipa sa fie cat mai aproape pentru ca suferinta mea sa inceteze. Vreau sa traiesc alaturi de tine clipe magice, clipe de vis, clipe in doi, pe care nu cred ca as putea sa le descriu in cuvinte, pentru ca nu au grad de comparatie...

Acum esti ingerul visurilor mele si fara tine viata mea nu ar avea nici un sens.Te iubesc mai mult decat orice pe lumea asta si stiu ca si tu simti acelasi lucru pentru mine.Nimic nu e mai important decat dragostea noastra si amandoi stim asta.Sunt sigur ca impreuna o sa reusim sa depasim toate piedicile pe care ceilalti ni le-au ridicat pentru ca adevarata dragoste intotdeauna a fost si va fi mai presus decat orice si oricine…Te iubesc…
Zilnic traiesc cu o mica teama in suflet,(dar stii destul de bine,ti-am spus de nenumarate ori) mi-e teama ca totul e prea frumos sa fie adevarat si ca te voi pierde …Te iubesc…Imi doresc sa iti fiu alaturi intreaga viata iubire.Imi doresc ca in dimineata ce urmeaza sa ma trezesc alaturi de tine,in bratele tale…Te iubesc enorm sa nu uiti niciodata si imi lipsesc imbratisarile tale, tandretea ta, dragostea ta, tot ceea ce esti tu. Oriunde,oricand,voi fi langa tine daruindu-ti dragoste si fericire.Pentru ca te iubesc…
Cand treci printr-o perioada mai grea,cand esti trista,suparata,adu-ti aminte ca exista cineva care te iubeste si are grija de tine si cineva care se gandeste la tine tot timpul. Cineva va fi intotdeauna aici sa te iubeasca, cineva va pretui intotdeauna caldura zambetului tau si fericirea inimii tale... Cineva va incerca intotdeauna sa gaseasca cuvinte sa-ti multumeasca pentru ca ai umplut viata cu vise devenite realitate si amintiri frumoase.TE IUBESC. Cineva te va iubi intotdeauna, iar acel cineva voi fi intotdeauna eu dragostea mea.
Auzi pasarile care vin si pleaca ducand si aducand primavara? Stii ce-i nostalgia? Privesc uneori pe fereastra fara sa vad nimic dar zaresc numai chipul tau peste tot,sunt pe-acolo si intr-acolo...fara fiinta o apropiere si o indepartare in preajma ta... TE IUBESC! TE IUBESC...este prea putin spus.Acum stiu ca acolo in inima ta sta ascunsa o iubire …iubirea mea…Te voi astepta toata viata daca este nevoie..doar pe tine.Voi astepta clipa in care tu vei vrea sa zburam amandoi cat mai sus posibil,sa simtim totul numai asa cum numai noi stim...of Doamne, ma indragostesc si mai tare de tine pe zi ce trece si astept cu nerabdare clipa in care o sa te strang la pieptul meu si o sa-ti spun te iubesc. Mi-e un dor imens de tine, desi au trecut doar cateva zile de cand nu te-am vazut, mi-e dor de tine foarte tare. As vrea sa-ti simt fiecare particica a corpului si sa te iubesc cu toata fiinta mea,mi-e dor de vocea ta sa-mi spuna TE IUBESC,mi-e dor de vocea ta sa-mi spuna TE DORESC cand ne tine-am de mana,mi-e dor sa te vad stand pe birou si eu sa te admir ca pe un tezaur. Mi-e dor sa iti vad fericirea pe chip si mi-e dor de cat de frumosi sunt ochii tai cand ma privesti cu dragostea vorbindu-ti in priviri... Mi-e dor de scanteile pe care le-a pus Dumnezeu in mainile tale si in buzele tale ca sa-mi aprinda focul...Mi-e dor de cum ne iubim dincolo de greseli, de judecata si de teama,mi-e dor de frumusetea ce se naste perpetuu din iubirea ta cand inimile noastre sunt impreuna...Si de cat de intima te simt in mine atunci cand te cert iar tu transformi totul in iubire pentru ca pur si simplu alegi sa asculti si vrei sa-ntelegi si sa fii cu mine, sa fim noi.
Orice as face si oriunde as fi,gandul imi este numai la tine,fara tine nu mai pot trai. Esti lumina ochilor mei ,Oana esti viata mea,te iubesc foarte mult,dar nu gasesc cuvintele potrivite referitoare la ceea ce simt. Persisti in gandul meu ca soarele stralucitor pe cer ,mie gandul numai la tine pentru ca mi-ai fermecat inimioara. Te voi iubi si te voi respecta chiar si dupa ce viata mea va inceta.Te iubesc enorm si mi-e foarte dor de tine.Te iubesc pentru ca esti o femeie perfecta,frumoasa, delicata, tandra, minunata si extraordinara . Iubesc tot ceea ce îmi daruiesti, zîmbetul tau, atingerea ta, privirea ta.Tu esti totul…. Tu esti viata mea…. Tu esti inima mea…. te iubesc enorm de mult inimioara mea scumpa si draga… te iubesc enorm

Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere