Translate

miercuri, 29 aprilie 2015

PRINTESA MEA

Iubirea mea, cand te-am cunoscut, aveam sufletul obosit si-l simteam scurgandu-se prin varfurile degetelor...eram ca o frunza uscata, ca un copac gol in plina iarna care-si astepta trezirea la viata...mi-e greu sa uit unde a inceput totul...stiu doar ca m-am trezit iubindu-te,suav ca o partitura divina...cu grija unui suflet fragil...cu zgomot de note muzicale ca de falfait de aripi de ingeri....of, iubirea mea, zambeste-mi,iubeste-ma, altfel iubirea mea va fi doar o carcasa goala pe care ti-o daruiesc, saruta-ma, altfel as ramane acelasi vesnic ice-berg netopit, strange-ma in brate, altfel as incepe sa plang...rade-mi, altfel o sa fiu trist...ia-ma de mana, altfel m-as rataci in neantul acestei lumi.Crezul meu in viata,tu il reprezinti,of Doamne atatea zile fara zambetul tau frumos,atatea nopti fara imbratisarea ta,cu un dor IMENS de tine,cu imposibilitatea de a-ti spune in fiecare seara,noapte buna,somn usor si vise placute,ingerasul meu scump.Zilele si noptile petrecute departe de tine sunt chinuitore.Cat este de cumplit sa astepti sa treaca timpul ca sa poti avea langa tine iubirea vietii tale,nu???!!!
Acum vad doar chipul tau in fotografi,care este imbibata de prezenta ta...Le privesc si pot sa-mi dau seama cat de importanta e prezenta ta in viata mea.Ma indoiesc ca voi mai putea iubii vreodata cu aceeasi intensitate asa cum TE IUBESC pe tine Oana.
In fiecare zii doresc necontenit sa-ti simt caldura mainii, buzelor si a glasului tau suav...Tu esti tot ce imi doresc,daca  esti langa mine am tot ce imi doresc!Nu vreau sa ne despartim niciodata,esti ingerul din viata mea,m-ai invatat sa iubesc,m-ai invatat ce inseamna IUBIREA ADEVARATA,nu voi renunta la tine niciodata chiar daca viata asta se incapataneaza sa ne desparta,noi vom iesii invingatorii,esti fericirea mea si putem trece impreuna peste toate!Nici un minut nu vreau sa te las,nici o clipa nu te-as da pentru nimic in lume Oana,te iubesc prea mult,ingerul meu,stiu ca dragostea noastra e mai solida ca oricand,si ne va fi bine impreuna.Noua nu ne va fi greu niciodata pentru ca viata impreuna e mai frumoasa si mai dulce,abia astept sa fi aici langa mine,imi lipsesti mult de tot,imi lipseste sarutul tau,alintul tau,vorbele tale...imi lipseste tot,tot ceea ce se cheama Oana.Nu te voi parasii niciodata,iubirea mea,te rog sa crezi in mine si in iubirea noastra,nu-ti va parea rau....viata ne-a pus sentimentele la incercare dar,vom depasi toate obstacolele si finalul va fi fericit.


  Eu am vazut doar intunericul si nimeni nu mi-a dat lumina pana cand sa apari in viata mea.O fata cu suflet pur si sincer ce imi lumineaza sufletul ,zambetul tau care ma face sa uit de toate si sa -ti simt prezenta ta mereu...vorbele tale care pentru mine insemna enorm si orice cuvant ma face sa te iubesc mai mult,chipul tau este atât de fin parca acum îl ating si ochii tai asemeni perlelor îmi fura inima si gândul.Cuvintele sunt soapte dintr-o lume a visurilor care îmi dau uneori sperantele unei iubiri eterne,asa ai facut si cu mine lumina ta ma trezit la viata si ma facut sa te iubesc. Oare cum as putea descrie cat de mult te iubesc?! inca nu am aflat cum...dar te iubesc enorm ...Langa tine am invatat sa spun"te iubesc",am invatat sa simt cu inima,sa traiesc fiecare clipa ca pe cea din urma.Voi pierde notiunea timpului in bratele tale,vom trai pentru dragostea noastra,pentru un viitor impreuna.

Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere