Translate

miercuri, 29 aprilie 2015

TE IUBESC ENORM

As putea sa-ti scriu toate cuvintele frumoase din lume si tot nu as putea sa-ti definesc dragostea ce m-a fermecat din clipa in care tu ai pasit timid in viata mea.
Imi aduc aminte si acum prima zi in care ne-am intalnit, m-ai fermecat din prima clipa, desi nu stiai asta, eu tresaream la fiecare cuvant pe care-l spuneai si fiecare gest pe care-l faceai.
Mi-ai umplut viata de bucurie si mi-ai aratat ca dragostea este sentimentul suprem, sentimentul ce ne da contur vietii si-mi umpli viata de clipe minunate, magice.
Langa tine mi-am dat seama ca oricat de trist si fara speranta as fi, tu ai face orice sa zambesc, nu m-ai lasa niciodata si spun asta fiindca ai dovedit-o!
Soseaua din gandul meu, cea care duce spre suflet, este aglomerata de mii de zambete, de clipe minunate, puse pe replay la infinit.
Sunt cu capul in nori, dar daca as avea mintea lucida sigur mi-as dori sa fii langa mine in fiecare minut, fiecare secunda din viata noastra sa o petrecem impreuna, noi doi!
Totul a prins viata langa tine, intr-un ritm foarte alert… Viata-mi zambeste, imi dai motive de a fi fericit si am pofta de viata!
Imi place tot ce se intampla cu mine, ne apartinem unul altuia, si m-ai imbatat cu iubire.
Atingerea ta imi paralizeaza trupul, ma face sa plutesc. Vocea ta e melodia mea preferata, as asculta-o iar si iar… si tot nu m-as satura!
Parca ai fi un personaj de poveste, decupat de mine, lipit pe veci in sufletul meu!Stii, esti speciala… deseori gasesti un nou mod de-a ma suprinde!
Daca neincrederea ar fi o pioneza, as aseza-o in fata pasilor tai, si as putea sa jur ca nu ai calca pe ea, nu m-ai dezamagi niciodata!
Acum, vad lucrurile altfel… merg pe acelasi drum dar acum merg cu tine, imi zambesti si faci ca totul sa para mai simplu, mai usor! Sunt cu tine zi de zi, te voi face sa zambesti cate putin, la infinit!
Doar cu o privire simt ca poti face din noapte zi, si zambet dintr-o lacrima!
Sunt cu defecte si gresesc, ca oricare altul… arat cu degetul, fac gafe uneori, pot plange si pot rade apoi, zambesc dar uneori stau bosumflat, asa cum sunt, m-ai acceptat si m-ai primit in viata ta cu bratele deschise!
Langa tine totul parca-i un vis, parca as trai intr-un balon de sapun unde nici o lacrima nu poate patrunde si nici un gand rau nu poate ajunge la mine, in schimb aerul pe care il respir esti tu, e fericire.
Impreuna o sa trecem peste tot, noi doi impotriva tuturor.TE ADOR Ioana, esti totul pentru mine.



Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere